Rimi samazinās un fiksēs cenas vēl vairāk produktiem, cenu akcijas līdz decembra beigām vairāk nekā 200 precēm

Jau ziņojām, ka Rimi Latvia no 6. septembra samazināja un līdz šī gada 31. decembrim fiksēja cenas 100 pieprasītākajiem produktiem visos savos veikalos. Nu uzņēmums nolēmis no 25. oktobra paplašināt samazināto un fiksēto cenu programmu līdz vairāk nekā 200 produktiem.
Lielākoties atlaides būs pieejamas pārtikas precēm, pirmās nepieciešamības higiēnas precēm un precēm bērniem.

FOTO: Publicitātes foto

Lielākoties atlaides būs pieejamas pārtikas precēm, pirmās nepieciešamības higiēnas precēm un precēm bērniem.

Kā ziņo uzņēmums, izvērtējot pircēju aptaujas datus un pieprasījumu par ikdienā aktuālākajām precēm, tagad pircējiem līdz pat gada beigām par samazinātām un fiksētām cenām visos Rimi veikalos un e-veikalā būs pieejami jau vairāk nekā 200 produkti. 

 

“Septembrī, kad uzsākām šo programmu, sniedzot Latvijas iedzīvotājiem zināmu drošību par pārtikas ikdienas groza izmaksu prognozējamību, mūsu veikalu tīklā līdz pat gada beigām fiksējām un pazeminājām cenas 100 populārākajiem produktiem dažādās kategorijās. Pamatā fokusējāmies uz pārtikas precēm, taču iekļāvām arī pirmās nepieciešamības higiēnas preces un preces bērniem. Šobrīd esam apkopojuši mūsu pircēju un darbinieku atsauksmes, kādus produktus vēl vajadzētu iekļaut šajā programmā, un esam papildinājuši fiksētas cenas sortimentu ar iecienītiem piena produktiem, konditorejas izstrādājumiem, sulām, kafijas dzērieniem, kā arī higiēnas precēm,” atklāj Rimi Latvia valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais.

 

Kā liecina Rimi Latvia novērojumi par pircēju paradumiem, arvien izteiktāka kļūst tendence rūpīgi plānot pirkumus, meklējot iespēju ietaupīt. 

Kopumā 88% Latvijas iedzīvotāju ir nobažījušies par ikdienas rēķinu apmaksu un pamatvajadzību nodrošināšanu gaidāmajā rudenī un ziemā, liecina aptauja,* 

un 37% iedzīvotāju lēš, ka viņiem būs nepieciešams atbalsts pārtikas iegādei. Rimi cenu fiksēšanas programmas pirmie dati rāda, ka pircēji ir iecienījuši noteiktus produktus vienkāršu un ātru maltīšu pagatavošanai, piemēram, vistas gaļu un dārzeņus.  

 

“Kā vietējais ražotājs mēs novērtējam Rimi atbalsta programmu par samazinātajām un fiksētajām cenām, jo mums tas nozīmē pozitīvu ietekmi uz produktu realizāciju. Turklāt tā ir iespēja pircējam iegādāties kvalitatīvu vietējo preci par konkurētspējīgu cenu, kas ir īpaši svarīgi šī brīža ekonomiskajā situācijā,” skaidro Lazdonas piensaimnieks pārdošanas daļas vadītājs Jurijs Ščitovs.

 

Reklāma
Reklāma

Visa aktuālā informācija par iniciatīvu un buklets ar visām precēm pieejama šeit. Tuvākajā laikā tiks atjaunots saraksts un cenas ar papildinātājām precēm. 

 

Elektrības un apkures izmaksu kāpums būtiski ietekmē arī Rimi Latvia piegādātājus – atsevišķās produktu grupās noticis ievērojams ražošanas izmaksu kāpums. Saskaņā ar Centrālās statistikas pārvaldes datiem inflācija septembrī salīdzinājumā ar 2021. gada septembri palielinājusies par 22,2 %. Rimi Latvia joprojām ik dienas saņem piegādātāju cenu palielināšanas pieprasījumus, jo ekonomiskā situācija ir izaicinoša daudziem ražošanas uzņēmumiem. 

 

“Laikā, kad mājsaimniecību izdevumi ir būtiski pieauguši, pozitīvi novērtējam Rimi cenu samazināšanas un fiksēšanas programmu. Tā dod iespēju gala patērētājam plānot un paredzēt savus izdevumus - skaidra apziņa par to, kas būs “rīt”, palīdz pircējam justies droši šodien. Ražotājam šī programma sniedz paredzamus un stabilus pārdošanas apjomus. Tas palīdz vieglāk organizēt ražošanas procesus un dod mums iespēju nodrošināt nemainīgu cenu,” stāsta Gaļas Nams Ādaži tirdzniecības direktors Raivis Balodis. 

 

Jau ziņots, ka ar mērķi mazināt inflācijas radīto spiedienu uz mājsaimniecībām Rimi līdz gada beigām samazinājis un fiksējis cenas pieprasītākajiem pārtikas produktiem un pirmās nepieciešamības higiēnas precēm. Vienlaikus Rimi veikalos tiks saglabāta iespēja iegādāties atsevišķus produktus no dažādām sortimenta kategorijām ar izdevīgām atlaidēm.

 

*Aptauju “Iedzīvotāju iespējas nodrošināt pamatvajadzības pēc cenu kāpuma” 2022. gada jūlijā veicis pētījumu centrs SKDS, aptaujājot 1020 Latvijas iedzīvotāju 18–75 gadu vecumā. 

Saistītie raksti