Automazgātavā atdod bojātu mašīnu, ko šādā situācijā darīt?

"Nesen vedu savu personīgo automašīnu uz automazgātavu (atstāj savu mašīnu un pēc 30 minūtēm vari saņemt). Saņemot atpakaļ automašīnu, novēroju bojājumus. Ko šādā situācijā darīt?" portālam LVportals.lv jautā Kristiāns.
Šādi gadījumi Civillikumā ir atrunāti.

FOTO: Shutterstock.com

Šādi gadījumi Civillikumā ir atrunāti.

Vīrietis raksta, ka, saņemot atpakaļ automašīnu, novērojis bojājumus – aizmugurējo durvju radītas griezīgas skaņas un aizmugurējo kreiso durvju neaizslēgšanās. “Ko šādā situācijā darīt? Kādā iestādē man vērsties, lai automazgātava atbildētu par nodarītajiem bojājumiem?” interesējas Kristiāns.

 

Jurists Jānis Frīdmanis skaidro, ka sākotnēji būtu jānoskaidro, vai automašīnai radītais defekts ir saistīts ar saņemtā pakalpojuma izpildi (vai tas ir radies dabiskā nolietojuma vai kādu citu iemeslu dēļ) un vai auto bojājumā ir vainojams auto mazgāšanas pakalpojuma sniedzēja personāls.

 

Reklāma
Reklāma

Pēc tam jāvēršas ar pretenziju, kas pamatota ar atbilstošiem pierādījumiem, pie auto mazgāšanas pakalpojumu sniedzēja, prasot atlīdzināt nodarītos zaudējumus (auto durvju remonta izmaksu kompensēšanu) Civillikuma 1779. panta izpratnē.

 

Avots: LVportals.lv, jurists Jānis Frīdmanis

Saistītie raksti