Košas krāsas, izsmalcinātas līnijas un ziedu motīvi. Mode interjerā

 04. jūnijs 2013 10:45 mammamuntetiem.lv Padoms

Košas krāsas, izsmalcinātas līnijas un ziedu motīvi ienāk ne tikai apģērbu modē, bet arī mājas interjerā un sadzīves priekšmetos. Šovasar īpaši stilīga būsi, ja, dodoties piknikā, līdzi ņemsi traukus ar ziedu un augļu motīviem.



Šovasar interjerā dominē ziedu motīvi. Publicitātes foto.


 
Kā skaidro veikala "Home&Gourmet" vadītāja Līga Radomišķe, līdz ar gadalaikiem, mainās ne tikai apģērbu mode, bet jaunas tendences ienāk arī interjerā un sadzīves priekšmetos - sākot no virtuves traukiem, beidzot ar puķu vāzēm, grila piederumiem un piknika groziem. Nebūt nav pareizs priekšstats, ka cilvēki jaunus traukus iegādājas tikai tad, kad vecie jau ir nokalpojuši savu laiku. Arī šo priekšmetu izvēlē dominē modes tendences un sezonas aktualitātes. Vasara tā vien aicina būt spilgtiem un pamanāmiem, tāpēc arī, piemēram, aktīvās atpūtas preces lielākoties ir veidotas drosmīgās krāsās, nereti ar ziedu motīviem. Līdzīgi kā pērkam modernas kleitas, arī trauki, vāzes, un citi priekšmeti tiek veidoti pēc jaunākajām modes tendencēm.
 
Līdz ar vasaru, mierīgos pasteļtoņus nomaina koši krāsu salikumi un ziedu raksti.
 
Ja esi greznības un izsmalcinātības cienītāja, tad šis ir īstais laiks, lai nomainītu savu virtuves inventāru. Līdz ar vasaru, mierīgos pasteļtoņus nomaina koši krāsu salikumi un ziedu raksti. Turklāt, sākoties karstajam laikam, arvien aktuālāki kļūst lieli, dziļi trauki, kuros var pagatavot auksto zupu, vēsu dzērienu vai salikt augļus. 
 
Aizvien pieprasītāki kļūst trauki, kas veidoti, rūpējoties par apkārtējo vidi - ir ergonomiski, neaizņem daudz vietu un ir praktiski pielietojami. Greznās servīzes, kas tā arī nostāv sekcijā un tikušas izmantotas pāris reizes, vairs nav modē. Šobrīd interjerā dominē praktiskums un paša rokām dizainētas lietas, kuras jo īpaši noderīgas arī kā dāvana draugiem vai radiem. Piemēram, stikla burciņa, ar pašu rokām veidotu dekoratīvu noformējumu lieliski kalpos kā trauciņš svaigai tējai. Turklāt atgādinās par pašu dāvinātāju. 
 
 
Materiāls tapis sadarbībā ar tirdzniecības centra "Domina Shopping" mārketinga vadītāju Edu Magoni.



0 Pievienot komentāru

Saistītie raksti

Kategorijas