Attālināto mācību pieredze var izrādīties ļoti noderīga – skolēni un speciālisti vērtē šībrīža ieguvumus

“Pasaule ir apturēta uz pauzes, bet mēs – izstumti ārpus komforta zonas. Tomēr tieši ārpus komforta zonas ir tā vieta, kur sastopams radošums. Izmantojiet to! Pēc ierobežojumu atcelšanas mūs sagaida jauna pasaule, un jūs tai būsiet jau gatavi,” iniciatīvas "Mācos pats" ietvaros atziņās par attālinātās mācīšanās laiku dalās Jānis Krievāns, “Junior Achievement Latvia” valdes priekšsēdētājs. Uzzini, vai un kādus ieguvumus attālinātajās mācībās saredz citi, kas ar to saskārušies!

FOTO: Mammamuntetiem.lv

“Attālinātās mācības man dod iespēju plānot savu laiku, vairāk varu nodoties savam hobijam – zirgiem. Un šī ir jauna pieredze un iespēja iejusties nākotnes dzīvē," atklāti pārdomās dalās Laura Ziemele, Rīgas 93. vidusskolas 9. klases skolniece.

“Attālinātās mācības man dod iespēju plānot savu laiku, vairāk varu nodoties savam hobijam – zirgiem. Un šī ir jauna pieredze un iespēja iejusties nākotnes dzīvē.”
Laura Ziemele, Rīgas 93. vidusskolas 9. klases skolniece.

 

“Mana motivācijas un spēka atslēga – komunikācija! Ar draugiem un klases biedriem sazināmies virtuāli – tā kopīgi pavadām laiku, piemēram, spēlējam erudīcijas spēles.” 
Jēkabs Jostsons, Rūjienas vidusskolas Skolēnu pašpārvaldes prezidents, 10. klases skolnieks.


“Attālinātās mācības iet roku rokā ar pašvadītām mācībām. Tas veicina bērnu un jauniešu patstāvību, plānošanas, kritiskās un radošās domāšanas spējas, un šajos apstākļos – arī digitālo pratību. Ņemam labāko no krīzes situācijas un izmantojam to savu prasmju pilnveidošanai arī ārpus krīzes!”
Ilga Šuplinska, izglītības un zinātnes ministre

 

“Ir svarīgi lepoties un saglabāt to, ko mēs krīzes laikā esam iemācījušies. Nepieciešams atzīt, ka šis ir pārmaiņu laiks, un neviens nezina, kas patiešām notiks turpmāk. Attālināto mācību pieredze var izrādīties ļoti noderīga, mācoties nākotnē.”
Zanda Rubene, Latvijas Universitātes profesore

 


“Tagad skolēni ierauga vecākus strādājam, bet vecāki savu bērnu kā skolēnu – viņa stiprās puses, prieka avotus, emocijas, vajadzības un nepieciešamo atbalstu. Tas ģimenēs rada jaunus sarunu tematus, un arī tā ir izglītošanās.”
Solvita Lazdiņa, Rīgas pilsētas sākumskolas dibinātāja, 3 bērnu mamma


“Šobrīd skolēniem ir iespēja “izkāpt” no ierastā 40 minūšu rāmja un mācīties tieši tik ilgi un ar tādiem pārtraukumiem, kā katram nepieciešams. Šādā veidā ieguvēji ir gan tie skolēni, kuri darbus pabeidz ātrāk, gan tie, kuriem mācību vielas izprašanai nepieciešama ilgāka iedziļināšanās.”
Agija Lāce, Jelgavas Valsts Spīdolas ģimnāzijas dabaszinību un bioloģijas skolotāja  

“Izaicinājumi paver jaunas iespējas cilvēka attīstībai un izaugsmei. Attālinātajās mācībās gūto pieredzi un idejas izmantosim nākotnē, lai pilnveidotu savu darbu un sevi pašu.”
Irina Paura, Daugavpils Tehnoloģiju vidusskolas liceja direktore