Kā akcijās iegādāties tikai vajadzīgas lietas

Maģiskie vārdi “izpārdošana” un “atlaides” var tik ļoti aizraut, ka nopērkam ne tikai noderīgas lietas, bet arī pilnīgi nevajadzīgas. Ja neesam laikus iepazinušies ar visu atbilstošo informāciju, varam izpirkt teju vai pusi veikala, jo tā šķiet milzīga ekonomija, bet vēlāk neizmantojam pat pusi no iegādātā. Kā nekļūt par nevajadzīgu pirkumu upuri izpārdošanas laikā, uzzināsiet šajā rakstā!
Mēs visi zinām, ka cenas samazinājums ir mārketinga solis pārdošanas palielināšanai. Turklāt bieži tiek pirktas lietas, kuras mums nav vajadzīgas.

FOTO: Publicitātes foto

Mēs visi zinām, ka cenas samazinājums ir mārketinga solis pārdošanas palielināšanai. Turklāt bieži tiek pirktas lietas, kuras mums nav vajadzīgas.

Kādas ir atlaides un akcijas

Mēs visi zinām, ka cenas samazinājums ir mārketinga solis pārdošanas palielināšanai. Turklāt bieži tiek pirktas lietas, kuras mums nav vajadzīgas. Tomēr šajā laikā ne tikai pārdevēji atbrīvojas no precēm, bet arī vienkāršie pircēji iegādājas lieliskas lietas par izdevīgām cenām. Paskatīsimies, kādas ir atlaides.

 

  • Sezonālas akcijas. Katru sezonu tiek atvestas jaunas kolekcijas. Bet ko darīt, ja vecā vēl nav pārdota līdz galam, bet jaunas lietas jau ir laiks atvest? Pareizi, sarīkot izpārdošanu. Turklāt preces cena patiešām ir “nomesta”. Iecienītākās kurpes var iegādāties ar 20%, 30% vai 70% atlaidi. Protams, ja līdz šim brīdim tās vēl ir pieejamas. Praktiski visi veikali rīko akcijas ziemā janvārī – februārī un vasarā – jūlijā.
  • Veikala atvēršanas/slēgšanas gadījumi. Kad tiek atvērts jauns veikals, ir svarīgi piesaistīt pircējus un paziņot par šo jaunumu plašam potenciālo pircēju lokam. Šajā gadījumā bieži izmanto dažādas atlaides, akcijām ar sertifikātiem par šādiem pirkumiem vai preču vērtības samazinājumu vienreizējā pirkšanā (piemēram, divus pērk ar “normālu” cenu – trešo ar 50% atlaidi). Šajā gadījumā ir svarīgi zināt preces patieso cenu. Piemēram, līdzīga rokassomiņa blakus veikalā var maksāt tikpat daudz, cik jaunajā ar atlaidi.
  • Dažādas brīvdienu atlaides. Svarīgi tāpat kā iepriekšējā gadījumā zināt preces reālo cenu. Mēdz gadīties, ka veikali sākumā nedaudz paceļ cenas un pēc tam piešķir atlaidi 20%. Galu galā cena bija tāda pati, kāda bija pirms vērtības palielināšanās, bet pircēju kļūst vairāk (akcijas!).
  • Atlaides ir uzkrājušās. Šai kategorijai pieder arī dažādi uzkrātie bonusi. Parasti veikalā tiek izsniegta atlaižu karte, kurā tiek aprēķinātas atlaides vai par to piedāvāta atlaide. Pircējiem tā ir reāla iespēja ietaupīt, bet tikai noteiktā veikalā. Ja vienā veikalā jums ir 10% atlaide, bet blakus veikalā ir aptuveni tas pats sortiments, bet atlaides nav, jūs, visticamāk, iesiet uz pirmo tirdzniecības vietu. Bet uz preci ar atlaidi parasti šādas kartes nav attiecināmas!