Lai atgūtu formu pēc dzemdībām, pietiek tikai ar 15 minūšu treniņu!

 20. februāris 2012 13:20 Reklāmas projekts

Kad mazulis ir ieradies, mēs maksimāli vēlamies veltīt laiku viņam, tomēr joprojām esam sievietes, kas vēlas gozēties uzmanības un apbrīnas staros. Un tās, kuras ir dzirdējušas komplimentus, piemēram, „tik skaista māmiņa”, „mazulis var lepoties ar tādu mammu” vai „šim vīrietim ir paveicies ar tik skaistu savu bērnu māti”, zinās, cik tas ir pacilājoši un iedvesmojoši. Un patiesi, šīs sievietes ir apbrīnas vērtas, jo viņas burtiski mirdz.




Tad ir jautājums, kāpēc mēs visas tādas neesam? Protams, ir apstākļi, kad ceļš līdz mirdzēšanai ir pārāk grūts, bet pārsvarā tā ir neticība sev, miljons izfantazētu atrunu un slinkums, tādējādi ne tikai neveltot laiku, bet vēl uzkraujot arvien lielākus šķēršļus lieliskam augumam. Vieglāk ir rakstīt nenovīdīgus komentārus portālos un neko nemainīt. Bet vēl vieglāk ir sajusties vieglai.

Lai atgūtu formu, ir ļoti svarīgi tam pieiet kompleksi, sākot no psiholoģiskā stāvokļa (mīli sevi), pareiza uztura, efektīviem treniņiem un ādas kopšanas. Tici, rezultāti neizpaliek, tos mēs redzam ikdienā, kad atskatāmies uz mirdzošām māmiņām.

Power Plate – atrunas pie malas
Pētījumi pierāda, ka daudzus, bet it īpaši sievietes, no sportošanas visbiežāk attur laika trūkums. Ar Power Plate tas vairs nav attaisnojums – pusstundu ilga slodze katru otro dienu ir labākā veselīga dzīvesveida formula. Ne velti Power Plate trenažieri ir strauji ieguvuši popularitāti visā pasaulē, tostarp slavenību vidū, to izmanto mūziķi Kailija Minoga, Madonna, Stings, mūžam jaunā Valērija, mūsu pašu jaunā māmiņa Anna Rozīte un daudzi citi. Turklāt to izmanto arī profesionāli sportisti, kas novērtē iespēju sasniegt teicamu treniņa slodzi maksimāli īsā laikā.

Kāds ir Power Plate noslēpums?
Treniņu pamatā ir progresīvie vienmērīga paātrinājuma treniņa™ principi, kas tiek virzīti uz ķermeņa dabisko reakciju stimulēšanu, veidojot ciklveida svārstības. Tās cilvēka ķermenī izraisa saraušanās refleksu, liekot muskuļiem sarauties ar ātrumu no 25 līdz 50 reizēm sekundē, tāpēc pietiek ar trīs 15 minūšu ilgiem treniņiem nedēļā, lai sasniegtu teicamu rezultātu.

Ko Power Plate sniedz Tev:
•    Īsi treniņi – Tev nevajadzēs ilgi šķirties no sava mazuļa, lai drīz vien izskatītos fantastiski.
•    Efektīvi treniņi – jaunākās tehnoloģijas nodrošina atbilstošu slodzi.
•    Individuāli treniņi – katra Tava treniņa programma tiek veidota, vadoties pēc Tavām individuālajām vēlmēm un vajadzībām: kādus rezultātus vēlies sasniegt, kādas ir Tavas ķermeņa īpatnības, kādas ir Tavas attiecības ar fizisko slodzi u. c.
•    Trenera klātbūtne – tikai zvaigznēm un Tev Power Plate treniņos vienmēr asistēs profesionāls treneris, kurš pazīs Tevi un ieteiks tikai Tev atbilstošāko programmu.

Ja gādāsi par sevi, Tu vēl labāk, dzīvīgāk un sirsnīgāk varēsi gādāt par saviem mīļajiem. Un ne velti saka – ja sieviete ir laimīga, tad visa ģimene ir laimīga. Nost ar lieko, nost ar fūriju – bērniem vajadzīgas laimīgas un mirdzošas māmiņas!

Paredzi laiku sev un ieraksti treniņu savā plānotājā – tas būs tikpat ātri kā solārija apmeklējums un vienlīdz efektīvi kā stundas treniņš fitnesa zālē.

Iesākumam, lai maksimāli izmantotu šo trenažieru sniegtās iespējas, ieteicams uzklausīt profesionālu treneru padomus un ieteikumus – treniņi ar Power Plate  trenažieriem profesionālu treneru vadībā pieejami salonā STUDIO3 Rīgā, Baznīcas ielā 20/22 pēc iepriekšēja pieraksta.

Sazinies!

Vairāk par Power Plate lasi www.studio3.lv




0 Pievienot komentāru

Kategorijas