"Swedbank" klienti pašlaik nevar norēķināties ar kartēm un izmantot internetbanku
Daļai bankas "Swedbank" klientu visā Latvijā šobrīd konstatētas problēmas norēķinos ar bankas kartēm. Kā vēsta banka, šobrīd tehniski traucējumi skāruši internetbanku, mobilo lietotni, karšu norēķinus un bankomātus.
Vairāki bankas klienti uzdod sašutuma pilnus jautājumus bankai sociālajos tīklos, kamēr "Swedbank" visiem atbild ar vienu un to pašu informāciju - " Atvainojamies, šobrīd piedzīvojam tehniskus traucējumus internetbankā, mobilajā lietotnē, karšu norēķinos, bankomātos. Strādājam pie risinājuma, lai viss iespējami ātri atkal būtu ierindā."
Problēmas skārušas arī iespēju sazvanīt bankas Klientu apkalpošanas centru.
Banka traucējumus skaidro ar "plānotiem modernizācijas darbiem".
Banka klientiem nevar atbildēt, kad norēķinu sistēma darbosies ierastajā kārtībā.