Šorīt Zolitūdē vilciena nobrauktais cilvēks – skolas vecuma bērns, kurš pār sliedēm gājis ar austiņām ausīs
Šorīt vilciena posmā Depo-Zolitūde notika traģisks negadījums – vilciens notrieca cilvēku, kā rezultātā tika apturēta vilcienu satiksme par vairāk nekā stundu. Sešu vagonu sastāvs bijis ļaužu pilns, cilvēki kavējuši darbu, taču ārā nav laisti.
Kā Valsts policijā noskaidroja Jauns.lv, bojā gājušais esot skolas vecuma bērns. Saskaņā ar neoficiālu informāciju bērns esot atradies uz vilciena sliedēm ar mūzikas austiņām un skatījies viedtālruņa ekrānā.
Vilciena mašīnists šoka stāvoklī
“Pasažieru vilciena” Sabiedrisko attiecību daļa vadītājs Egons
Ālers sarunā ar portālu Jauns.lv pauda, ka negadījumā iesaistītā
vilciena mašīnists esot šoka stāvoklī un sīkāk notikušā apstākļus
pārbauda policija. “Pasažieru vilciena” pārstāvis arī informēja, ka
vilcienu satiksme ir atjaunota. Kopumā šī rīta negadījums posmā
Depo-Zolitūde aizkavējis 13 maršrutu vilcienus, no kuriem 10
devušies Jūrmalas virzienā. Vilcienu satiksme kopumā kavēta 2
stundas un 13 minūtes.
Vilciena pasažieri izlaisti pa mašīnista
kabīni
Šorīt jau ziņojām, ka vairāki ieraksti sociālajos tīklos vēstīja,
ka pēc vilciena apstāšanās vismaz minūtes 40 valdījusi neziņa par
notiekošo, proti, konduktors ar informāciju cauri vagoniem izgājis
tikai tad, kad sastāvs jau ilgi stāvējis nekustoties. Vagoni nav
apkurināti, bet durvis vaļā neviens nav vēris. Cilvēki paši tās ar
rokām atvēruši un izkāpuši uz sliedēm. Krišs Ēlerts, kurš atradās
vilcienā, dokumentējis, kā cilvēki tika izlaisti pa mašīnista
kabīni.
Jauns.lv lasītāja Anna braukusi no vilciena galapunkta un ziņoja,
ka vilciens ir pilns ar pasažieriem, taču vagoni netiek apkurināti.
“Pārbāzti vagoni un ārprāts,” viņa pauda.
Situācijas risinājumu diktēja policijas darbs
Kā portālam Jauns.lv paskaidroja “Pasažieru vilciens”, negadījums
notika ap pulksten 8.20, kad vilciens, kurš no Tukuma izbrauca 7.20
un kuram Rīgā bija jāierodas 8.28, iekļuva negadījumā. Ir notriekts
cilvēks, kurš negadījuma vietā miris. Tāpat uzņēmumā izskaidroja
Kriša Ēlerta tvītos pausto, proti, nelaist cilvēkus ārā no vagoniem
ir ierasta prakse, kā jārīkojas gadījumos, kad negadījuma vietā
strādā dienesti. Noteikumi paredz drošā brīdī cilvēkus izlaist pa
mašīnista kabīnes durvīm.
“Redzot, ka policijas darbs ieilgst, pieņēmām lēmumu cilvēkus izlaist pa šīm durvīm,” skaidroja Egons Ālers, “turklāt šajā infrastruktūras punktā tas bija vienīgais veids, kā cilvēkus izlaist”. Reiss, kura dēļ satiksme tika apturēta, ietekmējis vēl piecu citu reisu grafikus, kas kavējās par divām stundām.
“Pasažieru vilciens” jau vairākkārt, tostarp speciālās informatīvās kampaņās, ir atgādinājis un lūdzis, dzelzceļa sliežu tuvumā ievērot īpašu piesardzību un nelietot austiņas, kā arī citas ierīces, kas novirza uzmanību no vilcienu satiksmes.
No portāla Jauns.lv