Kāda ir labākā un sliktākā gulēšanas poza, kas ietekmē sejas ādu

 20. maijs 2020 18:00 Raksts

Mēs visi labi zinām, cik svarīga ādas veselībai ir pietiekama izgulēšanās. Tu notīri kosmētiku pirms gulētiešanas un atvēli precīzi 7 - 9 stundas miegam, taču joprojām pamosties aizpampusi, nogurusi un ar riņķiem zem acīm.  Kāpēc?



Foto: Shutterstock.com


Tas, ko mēs īpaši neņemam vērā un nesasaistam ar šo problēmu, ir poza, kurā guļam. Lai arī to sauc par ‘’beauty sleep’’ (skaistuma miegu), jo mūsu āda miegā nododas atjaunošanās procesiem, gulēšana vienā noteiktā pozā vairākas stundas no vietas varētu būt apdraudošs faktors sejas ādai. Sertificēts sejas plastikas ķirurgs no Ņujorkas stāsta, ka horizontālā pozīcija, kādā mēs guļam, novirza šķidruma sadalījumu ķermeņa augšdaļas virzienā (tāpēc sejas pietūkums parasti novērojams agri no rīta). Par trim galvenajām pozām, kādās guļam, un kura no tām ir piemērotākā sejas ādas tvirtuma saglabāšanai.

 

1. Gulēšana uz vienu pusi

Šāda gulēšanas poza var izraisīt grumbu veidošanos dekoltē zonā un sejas pusē, uz kuras guļam. ‘’Milzīgs faktors, kas ietekmē ādas novecošanos, ir ādas rīvēšanās pret spilvenu.’’ Iespējams, ka tas nešķiet nekas pietiekami nozīmīgs, lai manītu izmaiņas vienas nakts laikā. Taču jāapdomā, cik ilgu laiku mēs pavadām miegā katru gadu un kā šāda berze visu šo daudzo stundu laikā ilgtermiņā ietekmē mūsu sejas ādu. Ja nakts laikā mēdzat grozīties un pa miegam nogulties sāniskā pozīcijā, ieteicams iegādāties zīda vai satīna spilvendrānu, lai novērstu sejas piepampšanu un mazinātu negatīvo berzes ietekmi.

 

2. Gulēšana uz vēdera

Šī ir vissliktākā gulēšanas pozīcija tieši ādas novecošanās gadījumā. Guļot uz vēdera, mēs stundām ilgi berzējam visu sejas un kakla zonu pret spilvenu. Tas var izraisīt ciklisku pietūkumu pastiprināt krunciņu parādīšanos ap acīm un lūpām. Ilgtermiņā šāda berze paātrina pastāvīgu smalku līniju (it īpaši uz pieres) parādīšanos, kroku un sejas grumbu veidošanos. Arī ilgstoši nemainīta spilvendrāna nenāk par labu, runājot par pūtīšu rašanos. Tajā uzkrājas kaudzēm baktēriju. Īsumā: pēc iespējas vairāk centies izvairīties no gulēšanas uz vēdera.

 

3. Gulēšana uz muguras

Vislabākā poza sejas ādas tvirtuma saglabāšanai. Tā novērš grumbu veidošanos, jo trūkst grumbu izraisošas berzes. Padoms pret sejas aizpampšanu: novieto galvu uz spilvena tā, lai galva ir mazliet augstāk par pārējo ķermeni, tādējādi šķidrums neuzkrāsies sejas zonā, kas novērsīs uzpampumu. Ja neesat šādas pozas piekritējs un ērtāka tomēr liekas gulēšana uz sāna, apsveriet domu iegādāties maigāka auduma spilvendrānu, kas būs lielisks ieguldījums sejas ādas jauneklīguma saglabāšanai ilgāku laiku.

 

No: http://realsimple.com




0 Pievienot komentāru

Saistītie raksti

Kategorijas