Interneta lapu Top 20 augustā iekļūst arī portāls vecākiem Mammamuntetiem.lv

Starptautiskais interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmums Gemius publicējis Latvijas interneta lietotāju apmeklētāko vietņu Top 20 augustā. 

FOTO: Mammamuntetiem.lv

Pirmajā vietā augustā ir delfi.lv, kam seko portāls inbox.lv. Topa trešajā vietā – vietne tvnet.lv, kas sasniegusi ievērojamu auditorijas pieaugumu ar +67 000 apmeklētājiem, tādējādi uzrādot procentuāli un skaitliski lielāko kopējās auditorijas kāpumu augustā.


Kopējā statistika visās platformās
Arī augustā Latvijas interneta lietotāji no visām platformām, t.i., no datoriem un mobilajām ierīcēm kopā, nemainīgi visbiežāk izvēlas apmeklēt tādas pašas interneta vietnes kā jūlijā. Pirmajā vietā ar 822 000 Real Users jeb apmeklētājiem ir ziņu portāls delfi.lv, otrajā vietā ar 776 000 apmeklētājiem ir multifunkcionālais portāls inbox.lv, bet trešajā vietā no visām platformām kopā ir ziņu portāls tvnet.lv ar 686 000 Real Users. Topa ceturtajā vietā nemainīgi ir ziņu un izklaides portāls skaties.lv ar 468 000, bet Top 5 no visām platformām noslēdz ziņu portāls jauns.lv ar 467 000 apmeklētājiem augustā. 

Jāatzīmē arī tādas vietnes kā ziņu portāls la.lv (458 000 apmeklētāji), tiešsaistes sociālā tīkla tīmekļa vietne draugiem.lv (361 000) un nekustamo īpašumu portāls city24.lv (216 000), kas katrs pakāpies par vienu pozīciju kopējā Top 20. Ģimenes portāls mammamuntetiem.lv pakāpies par divām pozīcijām, augustā sasniedzot 206 000 apmeklētāju lielu auditoriju. Savukārt ziņu portāls db.lv atgriežas Gemius Topā ar 165 000 apmeklētājiem, tādējādi ieņemot 20. vietu. 

 

Procentuāli lielāko auditorijas pieaugumu no visām platformām kopā uzrāda ziņu portāls tvnet.lv un ģimenes portāls mammamuntetiem.lv 



Procentuāli lielāko auditorijas pieaugumu no visām platformām kopā uzrāda ziņu portāls tvnet.lv un ģimenes portāls mammamuntetiem.lv ar attiecīgi +10 procentu pieaugumu katrs. Jāatzīmē portāls tvnet.lv, kas uzrādījis ievērojamu kopējās auditorijas kāpumu ar +67 000 apmeklētājiem augustā.
Procentuāli lielākais auditorijas kritums augustā ir novērots ziņu portālā lsm.lv un biznesa uzziņu portālā zl.lv ar -11 procentiem katrā. Skaitliski lielākais auditorijas kritums novērots vietnē lsm.lv ar -44 000 lielu apmeklētāju kritumu augustā.
 



Latvijas vecāku organizācijas Mammamuntetiem.lv vadītāja Inga Akmentiņa-Smildziņa portāla apmeklējuma kāpumu skaidro ne tikai ar to, ka vecāki, kas ir portāla tiešā mērķauditorija, uz rudens pusi kļūst aktīvāki interneta lietotāji nekā jūnijā un jūlijā, bet arī ar organizācijas darbības paplašināšanos. “Mūsu portāls saturiski ir kļuvis ievērojami plašāks – regulāri publicējam intervijas gan ar iedvesmojošiem vecākiem, gan arī ar labākajiem speciālistiem no Latvijas un ārvalstīm. Tāpat mūsu organizācija arvien aktīvāk nodarbojas ar vecāku interešu pārstāvniecību, kas, pieļaujams, vecāku acīs veicina mammamuntetiem.lv atpazīstamību un uzticamību mūsu sniegtajai informācijai,” komentē Inga Akmentiņa-Smildziņa.

 

Reklāma
Reklāma

Apmeklējumi no datoriem
Arī augusta Top 4 apmeklētākās interneta vietnes no datoriem paliek nemainīgas. Pirmajā vietā ar 667 000 apmeklētājiem ir vietne inbox.lv, kam seko portāls delfi.lv ar 591 000 Real Users. Trešajā vietā ar 460 000 apmeklētājiem ir portāls tvnet.lv, bet Topa ceturtajā vietā nemainīgi ir portāls jauns.lv ar 299 000 apmeklētājiem no datoriem augustā. Topa piektajā vietā apmeklējumos no datoriem ir vietne skaties.lv ar 263 000 Real Users, kas ir par vienu pozīciju augstāk nekā jūlijā.

Procentuāli lielāko auditorijas pieaugumu apmeklējumos no datoriem sasniegusi vietne lvportals.lv ar +9 procentiem, tādējādi pakāpjoties par vienu pozīciju un ieņemot augusta Topa 19. vietu apmeklējumos no datoriem. Savukārt skaitliski lielāko auditorijas kāpumu uzrāda Topa līderes – vietnes inbox.lv un tvnet.lv ar +30 000 un +18 000 apmeklētājiem augustā.

Procentuāli lielāko auditorijas kritumu apmeklējumos no datoriem uzrāda portāls lsm.lv ar -15 procentiem un laika ziņu portāls gismeteo.lv ar -12 procentiem. Skaitliski lielāko auditorijas kritumu no datoriem uzrāda ziņu portāls lsm.lv ar -39 000 lielu auditorijas kritumu augustā.


Apmeklējumi no mobilajām ierīcēm
Top 5 apmeklētākās interneta vietnes no mobilajām ierīcēm, t.i., no mobilajiem telefoniem un planšetdatoriem kopā, paliek nemainīgas arī augustā. Pirmajā vietā ar 692 000 Real Users ir delfi.lv, kam seko tvnet.lv ar 558 000 apmeklētājiem, savukārt trešajā vietā ir vietne inbox.lv ar 425 000 apmeklētājiem. Topa ceturtajā vietā ar 384 000 Real Users ir skaties.lv, bet Top 5 noslēdz portāls jauns.lv ar 346 000 apmeklētājiem. Jāatzīmē arī portāli dieviete.lv un medicine.lv, kas augustā sasnieguši attiecīgi 106 000 un 98 000 lielu auditoriju, tādējādi ieņemot mobilo ierīču Topa 18. un 20. vietas. 

Attiecīgi procentuāli lielāko auditorijas pieaugumu apmeklējumos no mobilajām ierīcēm sasniegušas vietnes dieviete.lv ar +27 procentiem un medicine.lv ar +23 procentu lielu auditorijas pieaugumu. Skaitliski lielāko auditorijas kāpumu augustā uzrāda ziņu portāls tvnet.lv ar +86 000 apmeklētājiem no mobilajām ierīcēm.

Procentuāli lielākais auditorijas kritums augustā no mobilajām ierīcēm ir novērots vietnē zl.lv ar -17 procentiem. Savukārt skaitliski lielākais auditorijas kritums novērots ziņu portālos lsm.lv ar -24 000 un nra.lv ar -23 000 lieliem auditorijas kritumiem augustā.

Vairāk informācijas un dati par Top 20 apmeklētākajām lapām pieejama Gemius Top 20 lapu infografikā. 

Kā iepriekš ziņots, Gemius ir ieviesis starptautiski atzītās un godalgotās Overnight un BPS jeb Behavioral Panel Synthesis metodoloģijas, lai pielāgotos aizvien pieaugošajām un mainīgajām Interneta lietotāju tendencēm. Overnight un BPS metodoloģijas ļauj noteikt iepriekšējās dienas, nedēļas un mēneša datus par Latvijas Interneta tirgu, vietņu pārklāšanos dažādās platformās, kā arī Latvijas Interneta lietotāju jeb Real Users sociāli demogrāfisko profilu.