Pasta centrs Bauska – otra jaunajiem vecākiem draudzīgā pasta nodaļa ārpus galvaspilsētas

Veidojot apmeklētājiem ērtāku vidi pasta nodaļās, Latvijas Pasts turpina īstenot jaunajiem vecākiem draudzīgu pasta nodaļu koncepciju – otrā nodaļa ārpus galvaspilsētas jau drīzumā tiks atklāta Bauskā. Līdz 2018.gada beigām par jaunajiem vecākiem draudzīgām pasta pakalpojumu sniegšanas vietām tiks izveidotas vēl 13 pasta nodaļas visos Latvijas novados. 

FOTO: Mammamuntetiem.lv

Jaunajiem vecākiem draudzīgās pasta nodaļas atklāšana pasta centrā Bauska, Slimnīcas ielā 9a, plānota ceturtdien, 2018.gada 31.augustā, plkst.11. Tajā piedalīsies satiksmes ministrs Uldis Augulis, vecāku organizācijas Mammamuntetiem.lv vadītāja Inga Akmentiņa-Smildziņa, Latvijas Pasta valdes priekšsēdētājs Mārcis Vilcāns un Bauskas novada domes priekšsēdētājs Arnolds Jātnieks. 

 

 

Bauskā tiks atklāta jau piektā jaunajiem vecākiem draudzīgās koncepcijas pasta nodaļa, savukārt ārpus Rīgas tā būs otra nodaļa. Ideja par jaunajiem vecākiem draudzīgo pasta nodaļu izveidi tapusi sadarbībā ar Latvijas vecāku organizāciju Mammamuntetiem.lv, kas sniedza savus profesionālos ieteikumus, kā jaunajiem vecākiem labvēlīgāk organizēt nodaļu darbu. Pasta centrā Bauska bez jauno vecāku prioritāras apkalpošanas ar klientu plūsmas vadības sistēmas palīdzību ierīkots arī īpašs bērnu izklaides stūrītis, un pie nodaļas izvietota speciāli dizainēta velonovietne. 

 

Bauskā tiks atklāta jau piektā jaunajiem vecākiem draudzīgās koncepcijas pasta nodaļa, savukārt ārpus Rīgas tā būs otra nodaļa. 

 

Viens no elementiem, kas ietverts jaunajiem vecākiem draudzīgās koncepcijas pasta nodaļā, ir īpaša pakalpojuma poga Jaunajiem vecākiem daudzfunkcionālajā klientu plūsmas regulēšanas sistēmā In-Out, kas ne vien regulē klientu kustību un ļauj klientiem pieteikties pakalpojumiem attālināti, bet arī paredz prioritāri apkalpot topošās mammas un jaunos vecākus, kam līdzi bērni vecumā līdz septiņu gadu vecumam. Jaunie vecāki pakalpojumu prioritārai saņemšanai visās nodaļās, kur ierīkota klientu plūsmas vadības sistēma, var pieteikties arī Latvijas Pasta mobilajā lietotnē savā viedtālrunī.

 

 

 

Reklāma
Reklāma

Savukārt bērnu stūrītis raksturīgs ar īpašu dizainu, kas bērniem saistošā veidā informē par Latvijas Pasta darbību, atainojot Latvijas Pasta sūtījumu apmaiņas maršrutu Latvijas kartes formātā, kā arī piedāvājot krāsainu pastkaršu aizpildīšanu. Īpašā bērnu stūrīša aprīkojums izgatavots no Latvijas kokmateriāliem, un tajā izmantotas ekoloģiskas krāsas.

 

Īstenojot vides uzlabojumus, pie pasta centra Bauska izvietota arī velonovietne no nerūsējošā tērauda ar speciālu dizainu – stilistiski attēlotu sūtījuma aploksni. Velonovietne veidota, pamatojoties uz riteņbraukšanas ekspertu rekomendācijām un konsultējoties ar Latvijas Riteņbraucēju apvienību.

 

 

Vecākiem draudzīgā pasta nodaļa marķēta ar īpašu piktogrammu, kas apliecina, ka jaunie vecāki šajā nodaļā ir īpaši gaidīti.

 

Galvaspilsētā šādas pasta nodaļas atklātas trīs vietās – Rīgas 3.pasta nodaļā tirdzniecības centrā Mols, Rīgas 50.pasta nodaļā tirdzniecības centrā Origo un Rīgas 84.pasta nodaļā Ūnijas ielā 52, savukārt ceturtā atvērta ārpus Rīgas – pasta centrā Jelgava.

 

Pakāpeniski, līdz 2018.gada beigām, vecākiem draudzīgas pasta nodaļas koncepciju plānots īstenot vēl 13 klientu apmeklētākajās pasta nodaļās visos Latvijas novados – Rīgā, Cēsīs, Daugavpilī, Dobelē, Gulbenē, Jēkabpilī, Liepājā, Madonā, Rēzeknē un Tukumā.

 

 

 

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 4000 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.