Sociālajos tīklos sākas balsojums par jaunas pastmarkas dizainu konkursā "Mana ģimene – superkomanda"

7.aprīlī sociālajos tīklos sākas balsojums par jaunas pastmarkas dizaina konkursā iesūtītajām skicēm, kas veltītas tēmai "Mana ģimene – superkomanda". 

Pastmarku dizaina konkurss ir kļuvis par noturīgu Latvijas Pasta tradīciju, jaunas pastmarkas izveidē aicinot iesaistīties jebkuru interesentu.

FOTO: Mammamuntetiem.lv

Pastmarku dizaina konkurss ir kļuvis par noturīgu Latvijas Pasta tradīciju, jaunas pastmarkas izveidē aicinot iesaistīties jebkuru interesentu.

Līdz 17.aprīlim ikviens sociālo tīklu lietotājs, izmantojot savu Facebook, Twitter vai Draugiem kontu, interneta vietnē Jaunapastmarka.lv var balsot par kādu no 20 pastmarku skicēm, kas atbilstoši žūrijas vērtējumam izvirzītas konkursa finālam. Visvairāk balsu ieguvušās pastmarkas autora vārds tiks nosaukts 18.aprīlī, bet uzvarējusī pastmarka jau 15.maijā, Starptautiskajā ģimenes dienā, tiks izdota 500 000 eksemplāru tirāžā.

 

Sestajā Latvijas Pasta jaunas pastmarkas dizaina konkursā, kas šogad veltīts ģimenes tēmai un organizēts sadarbībā ar vecāku organizāciju Mammamuntetiem.lv, iesniegtas 227 dizaina skices. Konkursa fināla balsojumam profesionāļu žūrija, kuras sastāvā darbojās grafiskā dizaina, filatēlijas un ģimenes jautājumu eksperti, izvirzīja 20 darbu.


Žūrijas dalībniece, Mammamuntetiem.lv vadītāja Inga Akmentiņa-Smildziņa, vērtējot konkursā iesūtītos darbus, dalās savos novērojumos: “Lieliski ir tas, ka daudzi jo daudzi konkursanti savos darbos uz ģimeni raugās plašākā tās nozīmē. Jo vai gan par ģimeni varam dēvēt tikai to, kurā ir mamma, tētis un divi vai trīs bērni? Ģimene ir arī vecmāmiņa, tēta brālis, attāla radu tante, ar kuru ir sirsnīgas un mīlestības pilnas attiecības. Ģimene ir arī vientuļais tētis ar bērnu vai vientuļā mamma ar bērnu, vai mīlošs vīrietis un sieviete bez bērniem.”  
 

No viena sociālo tīklu Facebook, Twitter vai Draugiem konta interneta vietnē http://jaunapastmarka.lv/ var balsot par dažādām pastmarkām, taču diennaktī par vienu pastmarku no konkrēta konta iespējams nobalsot tikai vienu reizi. Balsojums turpināsies līdz 17.aprīlim, bet uzvarētājs tiks publiski paziņots 18.aprīlī. Jaunās pastmarkas izdošana pusmiljona eksemplāru tirāžā plānota Starptautiskajā ģimenes dienā 15.maijā, kad notiks arī pastmarkas prezentācijas pasākums. Pastmarkas konkursa uzvarētājs balvā saņems arī GoPro Hero 5 Session kameru, kas noderēs ģimenes kopīgo piedzīvojumu iemūžināšanai.
 

Reklāma
Reklāma

Iepriekšējā pastmarku dizaina konkursā, ko Latvijas Pasts 2016.gadā organizēja kopā ar leģendāro velosipēdu zīmolu Ērenpreiss, ar 1952 balsīm uzvarēja Toma Rutkovska veidotā pastmarka. Kopumā par konkursa finālam izvirzītajām pastmarkām sociālajos tīklos tika balsots 9097 reizes.
 

2014.gadā sadarbībā ar TV3 rīkotajā ko konkursā par tēmu Latvijas Lepnums uzvarēja Solvitas Kukles pastmarka Dziedošie koki, par kuru tika nodotas 6385 balsis. 2013.gada uzvarētāja bija Andas Pētersones veidotā pastmarka Imants Ziedonis ziedēs mūžīgi, 2012.gadā – Jāņa Uzrauga pastmarka ar BMX riteņbraucēja attēlu, bet 2011.gadā – Evitas Eidintas pastmarka Vieta, kur rodas stāsti. Iepriekšējo gadu dizaina konkursos uzvarējušās pastmarkas iespējams aplūkot te