Pakalpojumus vienkopus varēs saņemt 66 Valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros
Lai iedzīvotājiem padarītu ērtāku un pieejamāku publisko pakalpojumu saņemšanu, Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (VARAM) šogad līdz gada beigām pakāpeniski atvērs 66 Valsts un pašvaldības vienotos klientu apkalpošanas centrus (VPVKAC).
Tādejādi iedzīvotāji un uzņēmēji varēs saņemt valsts un
pašvaldības pakalpojumus vienkopus – ātrāk, ērtāk, izdevīgāk!
Šobrīd darbu uzsākuši jau 53 VPVKAC, tajos privātpersonas un
uzņēmēji var saņemt savas pašvaldības un astoņu valsts iestāžu
noteiktus pakalpojumus. Katrā pakalpojumu centrā klātienē var
pieteikt noteiktus Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras
(VSAA) un Valsts ieņēmumu dienesta (VID) pakalpojumus.
Iedzīvotāji var saņemt informāciju par Nodarbinātības valsts
aģentūras, Uzņēmumu reģistra, Pilsonības un migrācijas lietu
pārvaldes, Valsts darba inspekcijas, VID, VSAA un Valsts zemes
dienesta e-pakalpojumiem un palīdzību e-pakalpojumu lietošanā.
Savukārt Lauku atbalsts dienests sadarbību ar pašvaldībām
uzsāks 2016. gadā. Uzkrājot un izvērtējot iestāžu un
pašvaldību sadarbības pieredzi, VPVKAC pieejamo
valsts pakalpojumu klāstu plānots papildināt.
Vairāk informācijas par VPVKAC, to darba laiku un sniegto pakalpojumu apmēru iedzīvotāji var uzzināt savā pašvaldībā vai valsts un pašvaldību pakalpojumu vienotajā portālā www.latvija.lv/pakalpojumucentri.