Pakalpojumus vienkopus varēs saņemt 66 Valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros

Lai iedzīvotājiem padarītu ērtāku un pieejamāku publisko pakalpojumu saņemšanu, Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (VARAM) šogad līdz gada beigām pakāpeniski atvērs 66 Valsts un pašvaldības vienotos klientu apkalpošanas centrus (VPVKAC). 

Ieviešot inovatīvu pieeju publisko pakalpojumu sniegšanā, Latvija ir paraugs arī daudzām Eiropas valstīm.

FOTO: Shutterstock.com

Ieviešot inovatīvu pieeju publisko pakalpojumu sniegšanā, Latvija ir paraugs arī daudzām Eiropas valstīm.

Tādejādi iedzīvotāji un uzņēmēji varēs saņemt valsts un pašvaldības pakalpojumus vienkopus – ātrāk, ērtāk, izdevīgāk!
 

Šobrīd darbu uzsākuši jau 53 VPVKAC, tajos privātpersonas un uzņēmēji var saņemt savas pašvaldības un astoņu valsts iestāžu noteiktus pakalpojumus. Katrā pakalpojumu centrā klātienē var pieteikt noteiktus Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras (VSAA) un Valsts ieņēmumu dienesta (VID) pakalpojumus.

Iedzīvotāji var saņemt informāciju par Nodarbinātības valsts aģentūras, Uzņēmumu reģistra, Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes, Valsts darba inspekcijas, VID, VSAA un Valsts zemes dienesta e-pakalpojumiem un palīdzību e-pakalpojumu lietošanā. Savukārt Lauku atbalsts dienests sadarbību ar pašvaldībām uzsāks 2016. gadā. Uzkrājot un izvērtējot iestāžu un pašvaldību sadarbības pieredzi, VPVKAC pieejamo valsts pakalpojumu klāstu plānots papildināt. 

Vairāk informācijas par VPVKAC, to darba laiku un sniegto pakalpojumu apmēru iedzīvotāji var uzzināt savā pašvaldībā vai valsts un pašvaldību pakalpojumu vienotajā portālā www.latvija.lv/pakalpojumucentri.

Reklāma
Reklāma