Papildus darba iespēja māmiņām: pieredzes stāsts

Mūsu mammas ir supersievietes - par to nav šaubu. Pat dienās, kad viss saplānots teju minūtēs, viņas atrod laiku visam un visiem. Tādas ir arī “Wolt” kurjerpartneres Anna un Ilze, kuras, papildus piepildītajai dienai ar bērniem un dažādiem pienākumiem, pagūst parūpēties arī par sūtījumu piegādi un smaidu citiem.
Annas un Ilzes dienas ir ļoti atšķirīgas, taču abas ir pārliecinājušās, ka kurjera profesija ļauj organizēt savu darba dienu tā, lai pagūtu paveikt visu iecerēto un atliktu laiks arī sev un hobijiem.

FOTO: Publicitātes foto

Annas un Ilzes dienas ir ļoti atšķirīgas, taču abas ir pārliecinājušās, ka kurjera profesija ļauj organizēt savu darba dienu tā, lai pagūtu paveikt visu iecerēto un atliktu laiks arī sev un hobijiem.

Darba laiku nosaku pati

 Annas un Ilzes dienas ir ļoti atšķirīgas, taču abas ir pārliecinājušās, ka kurjera profesija ļauj organizēt savu darba dienu tā, lai pagūtu paveikt visu iecerēto un atliktu laiks arī sev un hobijiem.

 

Piemēram, Ilzes darba dienas vienmēr sākas ar kopīgām brokastīm un laiku bērniem. Kad mazie nogādāti bērnudārzā un apdarīti mājas darbi, Ilze pieslēdzas “Wolt” platformai un ir gatava ar gardām maltītēm un dažādiem pirkumiem iepriecināt arī citus, vienlaikus pagūstot veltīt laiku arī savam vaļaspriekam. “Man kurjera darbs ir lieliska iespēja apvienot darbu ar ģimenes dzīvi un hobijiem, jo varu strādāt sev ērtākajā laikā. Aizvedu bērnus uz dārziņu, sakopju māju un esmu gatava darba cēlienam, pati izvēloties, kad un cik ilgi to vēlos. Turklāt, kamēr gaidu pasūtījumus, varu veltīt laiku saviem vaļaspriekiem - gleznošanai un zīmēšanai,” stāsta Ilze.

 

Savukārt, Anna, strādā pilna laika darbu citā uzņēmumā, kas dažkārt aizņem pat 11 stundas dienā. Neskatoties uz darbīgo dienu, Anna vienmēr atrod laiku bērniem un tuviniekiem - kopīgas sarunas, rotaļas ar kaķi un, protams, maltīšu pagatavošana. Lai gūtu papildus ienākumus, brīvajos brīžos Ilze strādā par kurjeri, ko labprāt apvieno ar aktīvu dzīvesveidu, jo ceļu līdz klientam veic ar velosipēdu. “Ar riteni Rīgā pārvietojos jau vairāk nekā 10 gadus, tāpēc 

sūtījumu piegāde mani ne tikai nomierina, bet dod iespēju izkustēties un pavadīt aktīvi dienas atlikušo daļu. 

Kādreiz kurjeres darbu veicu katru nedēļas nogali, taču tagad cenšos rast balansu, lai pietiktu laiks gan darbiem, gan atpūtai. Kā kurjere varu būt pati sava laika noteicēja un to arī izmantoju,” savā pieredzē dalās Anna .

 

 

Turklāt gan Ilze, gan Anna kurjeru darbā augstu novērtē iespēju ātri pielāgoties pārmaiņām un negaidītām situācijām. 

“Jebkurā brīdī varam pārtraukt savu darbu, parūpēties par ģimenes vajadzībām un, kad iespējams, atkal atsākt strādāt. ”

Kura mammai gan nav gadījies, ka pēkšņi zvana no skolas vai bērnudārza, informējot par bērna saslimšanu? Šāda elastība ļauj mammām būt klātesošām, kad vien tas ir nepieciešams, vienlaikus nezaudējot savu ienākumu avotu. Mums nav jāuztraucas par striktiem darba laikiem, kas nereti ir izaicinājums citās darba vietās. Šis ir svarīgi vairumam māmiņu, jo sava laika plānošana dod nepieciešamo kontroli un balansu visās dzīves jomās.”

           

 

Iepazīt jauno un pabūt ar sevi

Reklāma
Reklāma

 Taujātas par priekšrocībām, Ilze un Anna vienisprātis uzsver kurjera darba dinamisko ikdienu, iespēju pielāgot darba laiku savam grafikam, kā arī gūt papildus ienākumus, ko vari gūt sev ērtākajā laikā. Turklāt sūtījumu piegāde sniedz iespēju satikties ar jauniem cilvēkiem, kā arī apmeklēt sen aizmirstas vai līdz šim nezināmas vietas.

 

“Šis ir lielisks veids, kā iepazīt jaunus cilvēkus un sarunāties ar kolēģiem, restorānu darbiniekiem un klientiem. "

 

Izbaudu darbu vienatnē, jo tādejādi ceļā pie klienta varu apdomāt sev būtiskos jautājumus. Kurjeres profesija noteikti paceļ arī manu pašapziņu – sajūtos jaunāka un enerģiskāka, jo ikdienā tieku galā ar dažādiem izaicinājumiem. Turklāt, veltot laiku sev, vienlaicīgi arī strādāju un gūstu papildus ienākumus, kas man palīdz sasniegt finansiālo neatkarību,” stāsta kurjerpartnere Anna.

 

 

Ģimenes vakariņas uzsauc klients

 Netrūkst arī pārsteigumu un neparedzētu situāciju, taču, ja kas atgadījies Anna un Ilze nepaliek vienas - “Wolt” kurjeru atbalsta komanda vienmēr esot rokas stiepiena attālumā. “Lai gan ikdienā sūtījumus piegādāju viena, patīkami apzināties, ka līdzās tev ir rūpīga un atbalstoša komanda. Pēc iespējas ātrāk tiks atbildēts katrs jautājums un atrisināta ikviena problēma, lai apmierināts būtu gan klients, gan kurjerpartneris.”

 

Vienreiz Ilzei izdevies pat tikt pie gardām bezmaksas pusdienām visai ģimenei: “Reiz biju jau ceļā, lai piegādātu restorāna maltīti četrām personām, tomēr pēkšņi ar mani sazinās kurjeru atbalsta komanda un informē, ka klients pēdējā brīdī esot pārdomāji un pasūtījumu varu paturēt sev. Tā nu mūsu ģimene tika pie pamatīgām un gardām pusdienām,” par gardo pārsteigumu stāsta Ilze.

           

 

Padomi no pieredzējušām kurjerēm

 Pirms uzsākt darbu “Wolt” platformā, katrs kurjerpartneris piedalās apmācībās, kas, kā stāsta Ilze un Anna, ilgst aptuveni stundu un esot nozīmīgs pirmais solis, lai veiksmīgi pievienotos “Wolt” komandai. “Apmācību laikā tikām iepazīstināti ar kurjera darba specifiku, svarīgākajiem principiem, kā arī “Wolt” platformas lietošanu. Jāsaka gan, ka lietotne ir ērta ne tikai klientam, bet arī kurjerpartneriem, tāpēc tās apgūšana neprasīja daudz laika.”

 

Kurjerpartneriem, kuri tikko uzsākuši darbu platformā, Anna un Ilze iesaka nodrošināties ar pacietību un apņēmību. “Jāsaprot, ka pie darba platformā ir jāpiešaujas, tāpēc iesākumā var gadīties, ka piegādāto pasūtījumu skaits nav tik liels, kā vēlētos, taču neatlaidība un plānošana ar laiku noteikti atmaksāsies,” stāsta kurjerpartneres, papildinot, ka noteikti nevajadzētu baidīties strādāt arī sliktākos laikapstākļos, kad visbiežāk arī pasūtījumu skaits ir lielāks. Tāpat abas kurjeres noteikti aicina izmantot “Wolt” darba apģērbu jeb kurjerpartneru formu, kas nodrošinās gan atpazīstamību, gan klienta uzticību.

 

“Svarīgākais atcerēties, ka tavs darbs iepriecina un atvieglo ikdienu lielai daļai klientu, tāpēc, ja esi noguris vai dusmīgs, nestrīdies, bet tā vietā esi konstruktīvs, atsaucīgs un pasaki paldies par sapratni. Labais vairo labo, tāpēc, ja vien uz katru situāciju skatīsies kā uz iespēju, priecīgs būs ne tikai klients, bet arī tu.”

Saistītie raksti