Ļoti nāk miegs? 10 idejas, kā atvieglot rīta mokas

Nav taisnīgi, ka cilvēks mūža lielāko daļu spiests celties no saldākā miega un pieslēgties aukstajai realitātei. Bet izvēles jau nav. Tāpēc dažas idejas, kā rītu padarīt vieglāku.
 

FOTO: Shutterstock.com

Sagatavojies rītam laicīgi, tad tas būs vieglāks

Modinātājs. Modinātāju noliec labi tālu no gultas, piemēram, pie istabas pretējās sienas, lai no rīta automātiski nenospiestu atcelšanas pogu.

Skaļums. Uzliec modinātājam tādu melodiju, kuru klausīties tev ir patīkami. Rīts būs mazāk nejauks, ka modīsies ar ausij tīkamām skaņām. Tomēr skaņai jābūt pietiekami skaļai, lai tā modinātu, nevis iemidzinātu.

Ūdens. Noliec glāzi ar ūdeni pie gultas. Tiklīdz piecelies izslēgt modinātāju, uzreiz izdzer glāzi auksta ūdens.

Gaisma. Atvelc aizkarus un ieslēdz gaismu. Skaties uz kaut ko gaišu vismaz 10 sekundes.

Kusties. Pieceļoties izstaipies. Aizsniedzies līdz kāju pirkstiem, palokies tā, lai izstiepjas abi sāni.

Ērtums. Pie gultas noliec rīta halātu un mīkstas čības, kurās ir patīkami iekāpt pat ceļoties no mīkstās siltās migas.

Mūzika vai televizors. Derēs jebkas, kas piesaistas tavu uzmanību un ļauj ātrāk pamosties.

Rituāls. Ievies rīta ritualu, kas tev ļoti patīk. Vai tā būtu garda kafija, vai mīļa tējas tase vai kaut kas garšīgs brokastīs.

Duša. Uzmundrinoša duša un krēms, kura aromāts īpaši patīk, motivēs mosties ātrāk.

Sagatavojies. Jau vakarā sagatavo apģērbu, ko vilksi no rīta. Izdari visu, kas sagādās rūpes no rīta, jau vakarā.
 
 

 

Reklāma
Reklāma