Vai Latvijā ir laba izglītība? Tava pieredze

Dzēsts lietotājs

mans mazulis matemātikā ir nesekmīgs, jo neseko līdzi! BEt es viņu atbalstu, jo zinu, ka sirdī viņš ir gudrs bērns! 

Dzēsts lietotājs

Dažās pazīstamās skolās esmu saskārusies ar to, ka paši skolotāji joprojām iedala bērnus "labie" un "sliktie." Ja bērns slikti mācās, tad reti, kurš skolotājs nāk pretī un skolēnam palīdz. Kāpēc tā? Nezinu!? Varbūt tāpēc, ka tie bērni nav no labākajām ģimenēm, bet vai bērni ir vainīgi? Jā, kaut kur arī ir viņu vaina, bet sliktākais ir tas, ka viena daļa skolotāju strādā ar domu - vismaz ir darbs....Skumji. Zinu, ka daudzi skolotāji protestēs, bet varbūt, ka tomēr vajadzētu padomāt  Kāpēc tas bērns tā uzvedās? Kāpēc viņš man nepatīk? Piedodiet, ka esmu kādu aizvainojusi, bet ja arī esmu aizvainojusi, tad padomājiet - kāpēc šis komentārs mani tā aizvaino...? :)

Dzēsts lietotājs

Ruta, nenoliedzami vieglāk ir strādāt ar tiem, kam viss labi izdodas, skolotājam daudz skolotnav jānopūlas... Atceros, ka skolotāja vispirms izsauca pēc kārtas 4-5 tādus skolēnus, par kuriem zināja - šis neko nebūs izpildījis. Attiecīgi salika 4-5 vieniniekus vai divniekus, un tad izsauca 1-2, kas mājasdarbu noteikti būs labi izpildījuši. Kad lieta bija darīta, pārgāja pie nākamā stundas temata.

Dzēsts lietotājs

pie dirsas visu latviju un izglitibu kamer 100 resni purni neko nedomas tikmer nekas nemainisies macies tu vai strada driz nebusi nekam vajadziks jo auksa doma ar otru galu..????

Dzēsts lietotājs

Nebūšu oriģināls, sakot, ka uz skolu gāju, bet stundas apmeklēju ne pārāk. Skolā biju. Bija priekšmeti, kas interesēja (vēsture, filosofija, ķīmija, sports..) un bija priekšmeti, kuru skolotāji gribēja, lai reproducēju kaut kādu saturu. Tas mani neinteresēja :) 

Augstskolās bija līdzīgi - bija pasniedzēji, kas bija interesanti un bija tādi, no kuriem mācījos, kā nevajag vadīt lekcijas. Vienmēr biju sekmīgs un ļoti sekmīgs, lai arī augstskolā biju iemācījies runāt pretī pasniedzējiem, ja tie atļāvās runāt pilnīgas teorētiskas muļķības, bet man jau bija praktiska pieredze.. 

Mācīties vajag to, kas pašu interesē.. no pasniedzējiem, kas prot aizraut.. diskutēt nevis noklausīties.. apmainīties ar viedokļiem nevis reproducēt.. apšaubīt nevis bijīgi noklausīties.. Tā var iemācīties vairāk nekā paredzēts sistēmā. 

Cik man bija matemātikās? 5 no 10 iespējamiem.. tieši tik, lai mani liktu mierā un nepiesietos par sekmību.. Skolotāji ir dažādi.. Ne visi ir entuziasti.. ne visi ir sajūsmā par savu darbu.. Ja prasīs skolēns no skolotāja, arī skolotājam būs interesantāk, jo būs jāgatavojas un jāzina vairāk nekā ikdienas pelēkajā stundā.. ja vien skolotājam ir puslīdz labs pašnovērtējums. 





Dzēsts lietotājs

Latvijā ir laba izglītība, bet klibo pati izglītības sistēma. Mūsu valsts 100 gudrie pamanās sagraut visu labo, kas patreiz ir izveidots,kā tas pašlaik notiek ar pirmsskolu izglītības sistēmu Latvijā. Izglītības sistēmas rezultatā, bērni būs nesekmīgi, jo skolotājs būs ieinteresēts ilgāk bērnus noturēt skolā, jo darba samaksa ir atbilstoša bērnu skaitam.

Dzēsts lietotājs

Un kas būs ja rakstīšu šo stāstu,kautkas mainīsies izglītības sistēmā.Atņemiet skolotājiem vēl algas tad tie ar mūsu bērniem rīkosies kā ar dzīvniekiem dažs labs.Un vēl tālākā nākotnē mums nebūs ne bērnu ,ne skolotāju.Tā kā stāsts ir beidzies,neaisācies.

Dzēsts lietotājs

Pašlaik izglītibā ir liels bardaks nav uzskates līdzekli no kā mācities,un ja vēl jābeidz 12 klase......... visi matiņi ceļas stāvus iedomājoties kā šie skolēni noliks eksāmenus.Nav jau arī ieinteresētība,jo nezin jau kas būs tālāk..........
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Saistītie raksti

Kategorijas