“EMU:Skola”  – skolēnu emocionālās pašsajūtas un vajadzību uzraugs

Fonds “Plecs” kopā ar sadarbības partneriem radījuši “EMU:Skola” – mūsdienīgu, digitālu atbalsta rīku, kas ļauj skolai sekot līdzi savu skolēnu emocionālajai pašsajūtai un vajadzībām. Šī sistēma sniedz arī skolotājam un skolas atbalsta personālam praktiskus ieteikumus bērna un klases atbalstam.
Tapis interesants rīks bērna emocionālās sajūtas fiskēšanai.

FOTO: Shutterstock.com

Tapis interesants rīks bērna emocionālās sajūtas fiskēšanai.

Zinātniskie pētījumi pierāda, ka bērna emocionālās vajadzības ietekmē ne tikai skolēna pašsajūtu, bet arī spēju mācīties. Svarīgi šīs vajadzības agrīni pamanīt un risināt, lai novērstu tālāku problēmu rašanos. Īpaši būtiski tas ir šobrīd, kad Covid-19 pandēmija un attālinātās mācības radījušas lielu risku skolēnu emocionālajai veselībai. Digitālā atbalsta rīka izveidi atzinīgi novērtējusi arī izglītības un zinātnes ministre Ilga Šuplinska:  “Nevalstiskās organizācijas “Plecs” iniciatīva, veidojot digitālo rīku emocionālās uzvedības modeļa iezīmēšanai, ir ļoti svarīgs solis kopīgajā atbalsta sistēmas veidošanā – skolēnam, skolotājam, arī vecākam. Tā ir tehnoloģiski vienkārša, kas ļauj pamanīt katru bērnu agrīnā vecumā un izcelt gan viņa spējas un prasmes, gan pievērst lielāku uzmanību viņa uzvedības, domāšanas atšķirībām. Rīks ļauj veidot savu personalizētu mācību programmu katram Latvijas bērnam.”

No šā gada marta līdz mācību gada noslēgumam “EMU:Skola” tiek pilotēta 15 izglītības iestādēs visā Latvijā, iesaistot ap 10 000 skolēnu un 460 pedagogu. Kā pauda fonda “Plecs” valdes loceklis Georgs Rubenis, pilotprojekta 2. fāzē, kas sāksies šā gada 1. septembrī, būs iespēja pieslēgties arī citām skolām.
 

Reklāma
Reklāma