Šobrīd uzdarbojas krāpnieki, kas uzdodas par Swedbank darbiniekiem. Izlasi viņu izmantotās metodes!

Daudzi sociālās vietnes "Facebook" lietotāju dalījušies ar kāda vīrieša ierakstu, kurā viņš atklāj, kā krāpnieki mēģinājuši viņu apzagt, uzdodoties par "Swedbank" pārstāvjiem, ziņo Jauns.lv.

Atceries, ka banka nekad nelūgs pa tālruni nosaukt PIN kodu, kartes numuru un citu sensitīvu informāciju! Attēlam ir ilustratīva nozīme.

FOTO: Unsplash.com

Atceries, ka banka nekad nelūgs pa tālruni nosaukt PIN kodu, kartes numuru un citu sensitīvu informāciju! Attēlam ir ilustratīva nozīme.

Vīrietis, kuru mēģināja apkrāpt, raksta: 

"Šodien saņēmu zvanu no "Swedbank" ar jautājumu, vai tikko iepirkos internetā, iztērējot 130 eiro. 
Te nu es ieslēdzu skaļruni un pasaucu kolēģus, lai paklausās, kā mani mēģina apzagt.
Pēc neskaitāmiem jautājumiem par maniem norēķiniem ar karti, lūdza nosaukt personas kodu un bankas lietotāja numuru, lai "glābtu" situāciju. Nebiju gatavs "dalīties" un "pieklājīgi" atvadījos.
Sekoja nākošais zvans ar pārmetumiem par manu bezatbildību, jo mani tieši šobrīd apzogot. Paskaidroju, ka tieši otrādi - ļoti uzmanīgi izturos pret tiem, kas šobrīd mēģina mani apzagt. Zvanītājs solījās vērsties pret mani policijā."

"Swedbank Latvia" vakar paziņoja, ka esot saņemta informācija par krāpniekiem, kas uzdodas par bankas darbiniekiem. 

Reklāma
Reklāma

Viltvārži it kā brīdinot par aizdomīgu darījumu un, lai to anulētu, lūdzot nosaukt kartes numuru, PIN kodu un citu sensitīvu informāciju.
"Atceries, ka banka nekad nelūgs šādu informāciju nosaukt pa tālruni. Ja saņem aizdomīgu zvanu, epastu vai citu informāciju, uzreiz sazinies ar banku," brīdina "Swedbank".