No pirmdienas iekšzemes autobusi kursēs pēc brīvdienu grafika, Rīgas satiksme slēdz klientu apkalpošanas centrus

No šodienas, 16.marta, iekšzemes autobusu reisi tiks nodrošināti saskaņā ar brīvdienu grafiku - reisu skaits būs mazāks, vēsta Autotransporta direkcija.

“Rīgas satiksme” aicina klientus rūpīgi izvērtēt pārvietošanās nepieciešamību.

FOTO: Shutterstock.com

“Rīgas satiksme” aicina klientus rūpīgi izvērtēt pārvietošanās nepieciešamību.

"Plānots, ka tuvāko dienu laikā iekšzemes reisu skaits samazināsies vēl vairāk - atbilstoši pieprasījumam, ko šobrīd apkopojam," norāda direkcijā.

Tālis Linkaits (JKP) norādījis, ka autobusu un vilcienu reisu skaits pasažieru pārvadāšanai tiks samazināts. To kursēšanas biežums tiks pielāgots ārkārtējās situācijas laikā krītošajam pieprasījumam.


Savukārt "Rīgas satiksme" (RS) norāda, ka pirmdien, 16.martā un tuvākajās dienās sabiedriskais transports – tramvajs, trolejbuss un autobuss kursēs pēc ierastā darba dienu grafika. "Lai arī e-talonu reģistrācijas dati rāda, ka pasažieru skaits ir samazinājies, reisu nodrošināšana ierastajā darba dienu grafikā, ļaus saglabāt lielāku intervālu starp pasažieriem un mazināt vīrusa izplatīšanās risku," rakstīts RS mājaslapā.

Reklāma
Reklāma

“Rīgas satiksme” aicina klientus rūpīgi izvērtēt pārvietošanās nepieciešamību un neapmeklēt publiskas vietas, tādejādi mazinot vīrusa “Covid-19” izplatības iespējamību.

Tapat “Rīgas satiksme” informē, ka lai samazinātu riskus saistībā ar vīrusa “COVID-19” izplatību tiek pārtraukta klātienes apkalpošana klientu apkalpošanas centros un centri tiek slēgti. Šāda kārtība tiek noteikta līdz nākamajam rīkojumam.

“Rīgas satiksme” sazināties aicina, zvanot pa informatīvo tālruni 20361862, vai sūtot e-pastu info@rigassatiksme.lv. Tāpat ar uzņēmumu var sazināties izmatojot mājas lapā www.rigassatiksme.lv esošo sadaļu – "Sazinies ar mums", kurā ikviens mājas lapas apmeklētājs var elektroniski iesniegt savu pieteikumu.