Ar vērienīgu konferenci un pārsteigumiem klientiem Rimi visā Baltijā atzīmēs 20 gadu jubileju
Šogad aprit 20 gadi, kopš Rimi veikalu ķēde vērusi pirmo pašapkalpošanās veikalu Latvijā, aizsākot jaunu ēru iepirkšanās kultūrā. Šo gadu laikā visā Latvijā atvērti 119 veikali, darbinieku skaits audzis no 220 līdz 5 747 cilvēkiem, nodokļos valsts budžetā iemaksāti apmēram 650 miljoni eiro, bet labdarības projektos kopā ar pircējiem saziedoti vairāk nekā 2 miljoni 483 tūkstoši eiro.
"Divdesmit gadu jubileja ir iemesls, lai atskatītos uz paveikto,
tomēr, pirmkārt, redzam to kā atskaites punktu ilgtermiņa
attīstībai nākotnē. Šajos 20 gados Rimi sevi pierādījis kā
inovatoru - sākot no pirmā pašapkalpošanās veikala Baltijā, līdz
mūsu rosinātām pārmaiņām visā mazumtirdzniecības nozarē, veselīgas
pārtikas tirdzniecībā, vides aizsardzībā u.c. Arī nākotni iezīmējam
ar virkni sabiedrībai un nozarei svarīgām aktivitātēm, lai uzlabotu
mūsu pircēju iepirkšanās pieredzi, attīstītu sadarbību ar vietējiem
ražotājiem un piegādātājiem, ar sociālajiem projektiem attīstītu
veselīgu dzīvesveidu un uzlabotu bērnu labklājību" vēsta Rimi
Baltic valdes priekšsēdētājs Edgars Sesemans (Edgar Sesemann).
Vasarā, atzīmējot jubilejas gadu, Rīgā notiks viena no pēdējos
gados Baltijā lielākajām starptautiska mēroga konferencēm par
mazumtirdzniecības nākotnes attīstību. Lai kopīgi meklētu
risinājumus, kā radīt pircējiem labāko un ērtāko nākotnes veikalu,
konferencē pulcēsies gan pasaulē vadošie nozares eksperti, gan
preču piegādātāji un partneri. Papildus tam plānoti dažādi
pateicības pasākumi visiem Rimi darbiniekiem, atzīmējot gan
ilggadējos darbiniekus, gan tos, kas iedvesmo citus un ir rūpīgi
sava darba darītāji.
Līdzās konferencei un pasākumiem darbiniekiem, jubilejas gadā
Rimi plāno nacionāla mēroga sociālus projektus Latvijas bērnu
labklājībai un veselīga dzīvesveida attīstībai. Savukārt pircējiem
svētkus Rimi sarūpējis ar dažādām aktivitātēm veikalos, piemēram,
šobrīd jau ir noslēgusies viena no pamanāmākajām veikalu tīkla
jubilejas aktivitātēm ar automašīnas Volvo un citu vērtīgu balvu
izlozi, kā arī šobrīd, novērtējot klientus, lojalitātes kartes Mans
Rimi īpašniekiem ir sagatavots īpaši izdevīgs Benu aptieka
piedāvājums.
Par godu svētkiem Rimi ir radījis
arī īpašu vizuālo identitāti. Pirms 20 gadiem Rimi atvēra savu
pirmo veikalu. Tā sākās jauna ēra iepirkšanās kultūrā, kurā ir
piedalījies un savus nospiedumus atstājis ikviens no mums. Mūsu
turpinājums ir bērni – tieši viņi ir un būs tie, kas nosaka, kāds
būs nākotnes Rimi.
Nākamo divdesmit gadu logotipu veido bērnu un pieaugušo plaukstu
nospiedumi, kas atspoguļo Rimi kā veikalu visai ģimenei un kopā
rada krāšņu krāsu salūtu.
Lai dotu iespēju ikvienam atcerēties nozīmīgākos un interesantākos notikumus 20 gadu laikā, kā arī ļautu ielūkoties veikala nākotnē, ir izveidota interaktīva mājas lapa www.rimi20.lv.
Par Rimi 20
2017. gadā Rimi zīmols svin 20 gadu jubileju Baltijas valstīs.
Pirmais Rimi zīmola veikals Baltijā tika atvērts 1997. gadā
tagadējā tirdzniecības centrā Dole, Maskavas ielā, Rīgā. Pirmajā
darbības gadā Rīgā darbojās 4 Rimi veikali un kopumā uzņēmumā
strādāja 220 darbinieku. Šobrīd Rimi visā Baltijā nodarbina vairāk
nekā 12 000 darbiniekus un pašlaik tīklā darbojas 272 Rimi un
Supernetto (Igaunijā – Säästumarket) veikali.