Ar vērienīgu konferenci un pārsteigumiem klientiem Rimi visā Baltijā atzīmēs 20 gadu jubileju

Šogad aprit 20 gadi, kopš Rimi veikalu ķēde vērusi pirmo pašapkalpošanās veikalu Latvijā, aizsākot jaunu ēru iepirkšanās kultūrā. Šo gadu laikā visā Latvijā atvērti 119 veikali, darbinieku skaits audzis no 220 līdz 5 747 cilvēkiem, nodokļos valsts budžetā iemaksāti apmēram 650 miljoni eiro, bet labdarības projektos kopā ar pircējiem saziedoti vairāk nekā 2 miljoni 483 tūkstoši eiro.

Apaļā jubileja kalpo par atskaites punktu vērienīgām nākotnes iecerēm - virkni inovācijām pārtikas tirdzniecībā, starptautisku konferenci nozares ekspertiem un dažādām aktivitātēm klientiem gada garumā.

FOTO: Mammamuntetiem.lv

Apaļā jubileja kalpo par atskaites punktu vērienīgām nākotnes iecerēm - virkni inovācijām pārtikas tirdzniecībā, starptautisku konferenci nozares ekspertiem un dažādām aktivitātēm klientiem gada garumā.

"Divdesmit gadu jubileja ir iemesls, lai atskatītos uz paveikto, tomēr, pirmkārt, redzam to kā atskaites punktu ilgtermiņa attīstībai nākotnē. Šajos 20 gados Rimi sevi pierādījis kā inovatoru - sākot no pirmā pašapkalpošanās veikala Baltijā, līdz mūsu rosinātām pārmaiņām visā mazumtirdzniecības nozarē, veselīgas pārtikas tirdzniecībā, vides aizsardzībā u.c. Arī nākotni iezīmējam ar virkni sabiedrībai un nozarei svarīgām aktivitātēm, lai uzlabotu mūsu pircēju iepirkšanās pieredzi, attīstītu sadarbību ar vietējiem ražotājiem un piegādātājiem, ar sociālajiem projektiem attīstītu veselīgu dzīvesveidu un uzlabotu bērnu labklājību" vēsta Rimi Baltic valdes priekšsēdētājs Edgars Sesemans (Edgar Sesemann).
 

Vasarā, atzīmējot jubilejas gadu, Rīgā notiks viena no pēdējos gados Baltijā lielākajām starptautiska mēroga konferencēm par mazumtirdzniecības nākotnes attīstību. Lai kopīgi meklētu risinājumus, kā radīt pircējiem labāko un ērtāko nākotnes veikalu, konferencē pulcēsies gan pasaulē vadošie nozares eksperti, gan preču piegādātāji un partneri. Papildus tam plānoti dažādi pateicības pasākumi visiem Rimi darbiniekiem, atzīmējot gan ilggadējos darbiniekus, gan tos, kas iedvesmo citus un ir rūpīgi sava darba darītāji.
 

Līdzās konferencei un pasākumiem darbiniekiem, jubilejas gadā Rimi plāno nacionāla mēroga sociālus projektus Latvijas bērnu labklājībai un veselīga dzīvesveida attīstībai. Savukārt pircējiem svētkus Rimi sarūpējis ar dažādām aktivitātēm veikalos, piemēram, šobrīd jau ir noslēgusies viena no pamanāmākajām veikalu tīkla jubilejas aktivitātēm ar automašīnas Volvo un citu vērtīgu balvu izlozi, kā arī šobrīd, novērtējot klientus, lojalitātes kartes Mans Rimi īpašniekiem ir sagatavots īpaši izdevīgs Benu aptieka piedāvājums.
 

Reklāma
Reklāma

Par godu svētkiem Rimi ir radījis arī īpašu vizuālo identitāti. Pirms 20 gadiem Rimi atvēra savu pirmo veikalu. Tā sākās jauna ēra iepirkšanās kultūrā, kurā ir piedalījies un savus nospiedumus atstājis ikviens no mums. Mūsu turpinājums ir bērni – tieši viņi ir un būs tie, kas nosaka, kāds būs nākotnes Rimi.

Nākamo divdesmit gadu logotipu veido bērnu un pieaugušo plaukstu nospiedumi, kas atspoguļo Rimi kā veikalu visai ģimenei un kopā rada krāšņu krāsu salūtu.

Lai dotu iespēju ikvienam atcerēties nozīmīgākos un interesantākos notikumus 20 gadu laikā, kā arī ļautu ielūkoties veikala nākotnē, ir izveidota interaktīva mājas lapa www.rimi20.lv.


Par Rimi 20
2017. gadā Rimi zīmols svin 20 gadu jubileju Baltijas valstīs. Pirmais Rimi zīmola veikals Baltijā tika atvērts 1997. gadā tagadējā tirdzniecības centrā Dole, Maskavas ielā, Rīgā. Pirmajā darbības gadā Rīgā darbojās 4 Rimi veikali un kopumā uzņēmumā strādāja 220 darbinieku. Šobrīd Rimi visā Baltijā nodarbina vairāk nekā 12 000 darbiniekus un pašlaik tīklā darbojas 272 Rimi un Supernetto (Igaunijā – Säästumarket) veikali.