BTA – pirmā apdrošināšanas sabiedrība Latvijā, kas izveido pati savu mobilo lietojumprogrammu klientu atbalstam

Sekojot moderno tehnoloģiju attīstībai un patērētāju ieradumiem, „BTA Insurance Company” SE ir izstrādājusi mobilo lietojumprogrammu jeb aplikāciju iPhone un Android viedtālruņiem. BTA ir vienīgā apdrošināšanas sabiedrība Latvijā, kas klientu atbalstam izveidojusi pati savu lietojumprogrammu.

Publicitātes foto.

FOTO: Mammamuntetiem.lv

Publicitātes foto.

BTA mobilā lietojumprogramma ir izstrādāta kā palīgs ikdienas gaitās, jo piedāvā: rīcības plānu negadījuma brīdim, kad stresa ietekmē cilvēks jūtas apmulsis un nesaprot, kā pareizi rīkoties, sniedz iespēju ar telefonu nofotografēt negadījuma apstākļus un dažādus bojājumus un no lietojumprogrammas nosūtīt fotogrāfijas uz BTA, kas jau reģistrēs negadījumu, un atlīdzības izskatīšana varēs noritēt raitāk. Tāpat ar lietojumprogrammas starpniecību iespējams izsaukt glābšanas dienestus jebkurā pasaules valstī, un ļauj precīzi noteikt savu atrašanās vietu, lai palīdzība cilvēku varētu sasniegt iespējami operatīvi. Ar lietojumprogrammu iespējams arī iegādāties apdrošināšanu no jebkuras vietas pasaulē un jebkurā laikā,  kā arī saņemt  atbildes uz visdažādākajiem jautājumiem saistībā ar apdrošināšanu. Tā ir sevišķi noderīgs instruments lietišķiem, aktīviem cilvēkiem, kas spēj novērtēt jauno tehnoloģiju piedāvātās iespējas un mobilitāti.


Nesen veiktais TNS pētījums liecina, ka arvien pieaug viedtālruņu lietotāju skaits un mainās iedzīvotāju interneta lietošanas paradumi. Jau šobrīd viena no vispopulārākajām ierīcēm interneta izmantošanai ir tieši viedtālruņi. Tos lieto 12 % Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem jeb vairāk nekā 200 tūkstoši cilvēku. Tas ir pietiekami liels cilvēku skaits, pie tam ar tendenci pieaugt, tālab bija tikai loģiski piedāvāt klientiem atbalsta risinājumu mobilajā vidē, lai būtu pēc iespējas tuvāk mūsu klientiem.


Jānis Lucaus, „BTA Insurance Company” SE valdes loceklis: „BTA ir viens no vadošajiem apdrošināšanas uzņēmumiem Baltijā, nu jau ar darbības pieredzi citās Eiropas valstīs, un tas sniedz ne vien iespējas izaugsmei, bet uzliek arī pienākumu attīstīt tehnoloģijas un nodrošināt maksimālu klientu atbalstu un apkalpošanu visdažādākajos veidos. Tāpēc sekojam moderno tehnoloģiju attīstībai un domājam, kā šīs tehnoloģijas varam izmantot apdrošināšanā. Ja līdz šim liels uzsvars tika likts uz e-pakalpojumu un Klientu atbalsta dienesta pilnveidošanu, tad tagad, līdz ar mobilās lietojumprogrammas ieviešanu, varam teikt, ka sākas jauna - mobilā ēra mūsu biznesā. Esam lepni, ka šo risinājumu izveidojām pašu spēkiem, tāpat esmu pārliecināts, ka šī lietojumprogramma sniegs reālu palīdzību mūsu klientiem visos ar apdrošināšanu saistītos jautājumos.”

Reklāma
Reklāma


"Latvijas Mobilais Telefons" Mārketinga komunikāciju dienesta direktors Normunds Zalpēteris atzinīgi vērtē BTA izveidoto lietojumprogrammu viedtālruņiem un iespējas, ko tā sniedz. „Latvijā strauji aug viedtālruņu lietotāju skaits, tādēļ ir apsveicami, ka telefoni tiek piepildīti ar pašu zemē radītu, Latvijas patērētājiem noderīgu saturu. Jau tagad piektdaļas LMT tīkla lietotāju ikdiena bez viedtālruņa un tā aplikācijām nav iedomājama, un viņu rindas pieaug par 50 tūkstošiem gadā. Tādēļ uzņēmumiem nopietni jāpiedomā, kā izmantot šo kanālu, lai savu klientu dzīvi padarītu ērtāku. Viegli lietojama un saprotama mobilā aplikācija ir viens no drošākajiem ceļiem šīs misijas īstenošanā,” uzskata N. Zalpēteris.


Anda Savļenko, „BTA Insurance Company” SE Klientu atbalsta dienesta vadītāja: „Šobrīd galvenie klientu zvanu iemesli ir nepieciešamība konsultēt pēc kāda negadījuma, jautājumi par atlīdzības lietas izskatīšanas gaitu, polises pirkums un apmaksa, precizējoši jautājumi par apdrošināšanas noteikumiem, BTA palīdzības dienesta izsaukumi un lūgumi pēc dažāda veida kontaktinformācijas. Kopumā šogad pa telefonu BTA ir saņēmusi 3100  zvanus saistībā ar KASKO, 2200 - ar OCTA, 877 zvanus par īpašuma apdrošināšanas jautājumiem un vairāk par 1600 zvaniem saistībā ar ceļojumu apdrošināšanu.”


Jauno mediju speciālists, INSPIRED Digital vadītājs Artūrs Mednis, uzsver, ka aplikācijas kļūst populārākas un cilvēki tās izmanto arvien vairāk dažādiem ikdienišķiem mērķiem: „Pēc pēdējiem App Store datiem BTA lietojumprogramma šobrīd ieņem jau 25 vietu starp lejuplādētākajām aplikācijām, apsteidzot Twitter, Facebook un draugiem.lv. Paredzu, ka līdz nedēļas beigās aplikācija varētu ieņemt krietni augstāku vietu, un novēlu tuvākajā laikā tikt pirmajā desmitniekā.”
Neapšaubāmi, ka lietojumprogramma mainīs arī komunikāciju ar klientiem, jo liela daļa jautājumu, ar kuriem klienti pie mums vēršas šobrīd pa telefonu, tiks atrisināti ar mobilās aplikācijas starpniecību.  Tas nodrošinās daudz ātrāku un veiksmīgāku problēmsituāciju risinājumu mūsu klientiem.