BTA – pirmā apdrošināšanas sabiedrība Latvijā, kas izveido pati savu mobilo lietojumprogrammu klientu atbalstam
Sekojot moderno tehnoloģiju attīstībai un patērētāju ieradumiem, „BTA Insurance Company” SE ir izstrādājusi mobilo lietojumprogrammu jeb aplikāciju iPhone un Android viedtālruņiem. BTA ir vienīgā apdrošināšanas sabiedrība Latvijā, kas klientu atbalstam izveidojusi pati savu lietojumprogrammu.
BTA mobilā lietojumprogramma ir izstrādāta kā palīgs ikdienas gaitās, jo piedāvā: rīcības plānu negadījuma brīdim, kad stresa ietekmē cilvēks jūtas apmulsis un nesaprot, kā pareizi rīkoties, sniedz iespēju ar telefonu nofotografēt negadījuma apstākļus un dažādus bojājumus un no lietojumprogrammas nosūtīt fotogrāfijas uz BTA, kas jau reģistrēs negadījumu, un atlīdzības izskatīšana varēs noritēt raitāk. Tāpat ar lietojumprogrammas starpniecību iespējams izsaukt glābšanas dienestus jebkurā pasaules valstī, un ļauj precīzi noteikt savu atrašanās vietu, lai palīdzība cilvēku varētu sasniegt iespējami operatīvi. Ar lietojumprogrammu iespējams arī iegādāties apdrošināšanu no jebkuras vietas pasaulē un jebkurā laikā, kā arī saņemt atbildes uz visdažādākajiem jautājumiem saistībā ar apdrošināšanu. Tā ir sevišķi noderīgs instruments lietišķiem, aktīviem cilvēkiem, kas spēj novērtēt jauno tehnoloģiju piedāvātās iespējas un mobilitāti.
Nesen veiktais TNS pētījums liecina, ka arvien pieaug viedtālruņu
lietotāju skaits un mainās iedzīvotāju interneta lietošanas
paradumi. Jau šobrīd viena no vispopulārākajām ierīcēm interneta
izmantošanai ir tieši viedtālruņi. Tos lieto 12 % Latvijas
iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem jeb vairāk nekā 200
tūkstoši cilvēku. Tas ir pietiekami liels cilvēku skaits, pie tam
ar tendenci pieaugt, tālab bija tikai loģiski piedāvāt klientiem
atbalsta risinājumu mobilajā vidē, lai būtu pēc iespējas tuvāk mūsu
klientiem.
Jānis Lucaus, „BTA Insurance Company” SE valdes
loceklis: „BTA ir viens no vadošajiem apdrošināšanas
uzņēmumiem Baltijā, nu jau ar darbības pieredzi citās Eiropas
valstīs, un tas sniedz ne vien iespējas izaugsmei, bet uzliek arī
pienākumu attīstīt tehnoloģijas un nodrošināt maksimālu klientu
atbalstu un apkalpošanu visdažādākajos veidos. Tāpēc sekojam
moderno tehnoloģiju attīstībai un domājam, kā šīs tehnoloģijas
varam izmantot apdrošināšanā. Ja līdz šim liels uzsvars tika likts
uz e-pakalpojumu un Klientu atbalsta dienesta pilnveidošanu, tad
tagad, līdz ar mobilās lietojumprogrammas ieviešanu, varam teikt,
ka sākas jauna - mobilā ēra mūsu biznesā. Esam lepni, ka šo
risinājumu izveidojām pašu spēkiem, tāpat esmu pārliecināts, ka šī
lietojumprogramma sniegs reālu palīdzību mūsu klientiem visos ar
apdrošināšanu saistītos jautājumos.”
"Latvijas Mobilais Telefons" Mārketinga komunikāciju
dienesta direktors Normunds Zalpēteris atzinīgi vērtē BTA
izveidoto lietojumprogrammu viedtālruņiem un iespējas, ko tā
sniedz. „Latvijā strauji aug viedtālruņu lietotāju skaits, tādēļ ir
apsveicami, ka telefoni tiek piepildīti ar pašu zemē radītu,
Latvijas patērētājiem noderīgu saturu. Jau tagad piektdaļas LMT
tīkla lietotāju ikdiena bez viedtālruņa un tā aplikācijām nav
iedomājama, un viņu rindas pieaug par 50 tūkstošiem gadā. Tādēļ
uzņēmumiem nopietni jāpiedomā, kā izmantot šo kanālu, lai savu
klientu dzīvi padarītu ērtāku. Viegli lietojama un saprotama mobilā
aplikācija ir viens no drošākajiem ceļiem šīs misijas īstenošanā,”
uzskata N. Zalpēteris.
Anda Savļenko, „BTA Insurance Company” SE Klientu atbalsta
dienesta vadītāja: „Šobrīd galvenie klientu zvanu iemesli
ir nepieciešamība konsultēt pēc kāda negadījuma, jautājumi par
atlīdzības lietas izskatīšanas gaitu, polises pirkums un apmaksa,
precizējoši jautājumi par apdrošināšanas noteikumiem, BTA
palīdzības dienesta izsaukumi un lūgumi pēc dažāda veida
kontaktinformācijas. Kopumā šogad pa telefonu BTA ir saņēmusi
3100 zvanus saistībā ar KASKO, 2200 - ar OCTA, 877 zvanus par
īpašuma apdrošināšanas jautājumiem un vairāk par 1600 zvaniem
saistībā ar ceļojumu apdrošināšanu.”
Jauno mediju speciālists, INSPIRED Digital vadītājs Artūrs
Mednis, uzsver, ka aplikācijas kļūst populārākas un
cilvēki tās izmanto arvien vairāk dažādiem ikdienišķiem mērķiem:
„Pēc pēdējiem App Store datiem BTA lietojumprogramma šobrīd ieņem
jau 25 vietu starp lejuplādētākajām aplikācijām, apsteidzot
Twitter, Facebook un draugiem.lv. Paredzu, ka līdz nedēļas beigās
aplikācija varētu ieņemt krietni augstāku vietu, un novēlu tuvākajā
laikā tikt pirmajā desmitniekā.”
Neapšaubāmi, ka lietojumprogramma mainīs arī komunikāciju ar
klientiem, jo liela daļa jautājumu, ar kuriem klienti pie mums
vēršas šobrīd pa telefonu, tiks atrisināti ar mobilās aplikācijas
starpniecību. Tas nodrošinās daudz ātrāku un veiksmīgāku
problēmsituāciju risinājumu mūsu klientiem.