PTAC neiesaka veikt pasūtījumus populārā bērnu preču internetveikalā

FOTO: Shutterstock.com
Šobrīd no visām iesniegtajām sūdzībām ir atrisināti 25 iesniegumi.
PTAC laika posmā no 2025 .gada februāra līdz šim brīdim saņēmis 38 patērētāju iesniegumus par šādām problēmām, ar ko saskārušies, iegādājoties preces:
- Pēc preču pasūtīšanas un apmaksas patērētāji saņem ziņas, ka preces vairs nav pieejamas
- Naudas atmaksa par nepiegādātajām precēm tiek kavēta.
- Netiek sniegtas atbildes uz patērētāju pieprasījumiem.
- Joprojām tiek saņemtas sūdzības par iespēju pasūtīt preces, kuras nav pieejamas.
Šobrīd no visām iesniegtajām sūdzībām ir atrisināti 25 iesniegumi.
Atgādinājums uzņēmējiem
Organizējot preču pārdošanu, pārdevējam ir jāievēro profesionālā rūpība un godīgums attiecībā pret patērētāju. Pārdevēja pienākums ir nodrošināt ātru un efektīvu saziņu ar patērētāju, gan pilnas un patiesas informācijas sniegšanu par precēm, gan arī distances tirdzniecības noteikumu ievērošanu.
Atgādinājums patērētājiem
Rūpīga pārdevēja pārbaude pirms pirkuma veikšanas ir būtiska drošas iepirkšanās priekšnoteikums – pirms veikt pasūtījumu kādā internetveikalā, obligāti iepazīstieties ar atsauksmēm par šo internetveikalu citos informācijas avotos.
Avots: ptac.gov.lv