Kolektīvā iepirkšanās — "Kinder Suprise" pieaugušajiem?

Pēdējā laikā aizvien vairāk novērojam faktu, ka hroniski trūkst laika — aizskriet pie friziera, pavingrot, izdomāt un sameklēt kādam interesantu dāvanu, un kur nu vēl palutināt sevi ar ko jaunu vai nebijušu! Tāpēc vienīgais draugs un glābiņš šķiet dators. Tikai meklēt kaut ko internetā arī reizēm trūkst laika un pacietības. Iespējams, tieši tādēļ pasaulē un Latvijā pēdējā laikā tik ļoti populāra ir kļuvusi kolektīvā iepirkšanās.

Šobrīd pieprasītākās lietas šādos portālos esot suši un interesanti restorānu piedāvājumi, SPA un īpašas masāžas, ceļojumi, kultūras pasākumi un izjādes ar zirgiem.

FOTO: Mammamuntetiem.lv

Šobrīd pieprasītākās lietas šādos portālos esot suši un interesanti restorānu piedāvājumi, SPA un īpašas masāžas, ceļojumi, kultūras pasākumi un izjādes ar zirgiem.

Latvijā tā ienākusi tikai aptuveni pirms pusgada, bet uzstādījusi tik ievērojamus rekordus un interesi, ka ne tikai citiem, bet arī mums rodas vēlme noskaidrot — kas tas par zvēru?
Kāpēc kolektīvā iepirkšanās izkonkurē „skatlogu atlaižu piedāvājumus”?


Kolektīvās iepirkšanās koncepts radies Amerikā un neticami īsā laikā kļuvis par vienu no populārākajiem vārdiem pasaulē aiz "Facebook", "Skype" un citām tik pat inovātīvām lietām. Kas ir šīs idejas pamatā? Princips, kurā ieguvēji ir visas 3 puses — gan pircēji, gan pārdevēji, gan kolektīvās iepirkšanās uzņēmumi. Pircēji iegūst interesantus piedzīvojumus, dažādus pakalpojumus, sporta klubu abonementus, restorānu dāvanu kartes, SPA piedāvājumus un daudz ko citu ar 50-90% atlaidēm. Turklāt šeit nav slavenā vārdiņa „līdz”. Atlaides tiešām ir milzīgas. Uzņēmēji, savukārt, iegūst ievērojamu reklāmas kampaņu, maksājot tikai ar sava produkta vai pakalpojuma atlaidi. Un ko iegūst kolektīvās iepirkšanās uzņēmumi? Noteiktus procentus no pārdotā.

Ieejot kādā no šīm mājaslapām var atrast šobrīd aktuālākos piedāvājumus pilsētā, izmēģināt daudz jaunu lietu, izdevīgi iegādāties dažādas veselības, SPA un skaistumkopšanas procedūras, un galvenais — atrast izcilas idejas dāvanām, neizejot no mājas.

Kolektīvā iepirkšanās = "Kinder Surprise pieaugušajiem"?
Kas ir tas, ko mums piedāvā Latvijas kolektīvās iepirkšanās uzņēmumi? Lai to noskaidrotu, vērsāmies pie šobrīd lielākā kolektīvās iepirkšanās uzņēmuma Latvijā — CityLife.lv. Tā valdes loceklis Māris Strods mums pastāstīja, ka šāda veida uzņēmumi ir radīti cilvēkiem, kuri vēlas piedzīvot jaunas lietas, emocijas un atklājumus, izklaidēties un saņemt kvalitatīvākos pakalpojumus daudz lētāk. Turklāt CityLife.lv mērķis nav tikai pazemināt cenas, bet arī paaugstināt dzīves kvalitāti un sniegt jaunas, pozitīvās emocijas. Šobrīd pieprasītākās lietas šādos portālos esot suši un interesanti restorānu piedāvājumi, SPA un īpašas masāžas, ceļojumi, kultūras pasākumi un izjādes ar zirgiem. Taču ir arī daudz neparedzamu lietu, ko cilvēki gaida kā pārsteigumu ik dienu. Tas ir kā "Kinder Surprise", kur katru dienu Tevi gaida kāds prieks!

Reklāma
Reklāma


Kā radīts aizņemtām māmiņām
Mums šķita pozitīvi tas, ka ar kolektīvo iepirkšanos nav nepieciešams sekot līdzi jaunumiem un kultūras dzīvei pilsētā, skriet pa veikaliem vai meklēt, kur pēc iespējas izdevīgāk veikt nepieciešamās skaistumkopšanas procedūras. Ieejot kādā no šīm mājaslapām var atrast šobrīd aktuālākos piedāvājumus pilsētā, izmēģināt daudz jaunu lietu, izdevīgi iegādāties dažādas veselības, SPA un skaistumkopšanas procedūras, un galvenais — atrast izcilas idejas dāvanām, neizejot no mājas.
Droši vien, ka šī ir tikai daļa no kolektīvās iepirkšanās un tās priekšrocībām. Bet, tā kā šī joma attīstās tik strauji un piedāvā ik dienu ko jaunu, arī tās izpētei droši vien būtu nepieciešams vesels kolektīvs. Tāpēc turpināsim sekot šīs jomas attīstībai kopīgi!

 

Ieskaties: www.CityLife.lv