Steigā pazūd ēdienreizes

Steigā pazūd gan laiks, gan ēdienreizes. Pēdējās dienas pagāja vienā skriešanā un daudz darbos, tāpēc reizēm izpalika kāda ēdienreize. Par to lielie sirdsapziņas...

FOTO: Mammamuntetiem.lv

Steigā pazūd gan laiks, gan ēdienreizes. Pēdējās dienas pagāja vienā skriešanā un daudz darbos, tāpēc reizēm izpalika kāda ēdienreize. Par to lielie sirdsapziņas pārmetumi. Grafiks gan turpina tapt. Šie gan būs par nedēļas beigām…brīvdienas izlaižot, jo sestdien ciemojāmies (kur ļoti centos nepārēsties). Viens no

e-dietologa

ieteikumiem ir - pirms došanās uz ballīti paēst mājās. Lai nav tā, ka ciemojoties spēj domāt tikai par ēšanu. Man daļēji izdevās, jo nepārēdos noteikti. Vien sanāca nepieskaņoties grafika un mazliet slikto produktu. Lai gan

e-dietologs

neaizliedz lietot nevselīgu pārtiku, iesakot ievērot mērenību un biežumu.
Skatoties pēc grafika var redzēt, ka vislabāk sanāk ievērot brokastis. Tas pēc būtības ir ļoti labi ņemot vērā e-dietologa ieteikumus. Brokastis kā zināms ir viena no svarīgākajām ēdienreizēm dienā, kas dod enerģiju un spēku darīt dienas darbus.
Ikdienā cenšos izvairīties arī no pārlieku daudz ceptas pārtikas. Kaut gan tas nav viegli, jo jācenšas pieskaņoties pārējiem ģimenes locekļiem.
Nu, ko jaunu mērķi?!
Tā, kā vīrs nedēļas otrajā pusē dosies prom no Latvijas, es varētu izmantot šo laiku, lai ēstu pavisam veselīgi...ne ceptu, ne vārītu..nekādu... Tas joks!
Tātad varētu pieturēties pie rīsiem, griķiem un svaigiem dārzeņiem, no gaļas vistas fileja un vārīta vista, šķiet diezgan veselīgi!Vēl lieciet aiz auss, augļi ir atsevišķa ēdienreize!
Tātad gaidam nedēļas otro pusi un sākam! Jums arī visiem veiksmi!
29.04.10

Ēdienreize
 
Laiks Uzturs

1. 9.00 brokastis Divas graudu maizes ar desu,  melna kafija

2. 12.00 otrās brokastis Tēja

3. 14.30 pusdienas 2 ēdamkarotes spageti ar  1 ēd.k. boloņas mērces, salāti-redīsi ar krējumu, tēja

4. 16.00 launags banāns

Reklāma
Reklāma

5. 19.30 vakariņas (gulēt eju vismaz pēc 23) Maizīte ar sieru, tēja

 
30.04.10.

Ēdienreize
 
Laiks Uzturs

1. 9.00 brokastis Divas graudu maizes ar sieru,  melna kafija

2. 12.00 otrās brokastis Tēja

3. 14.00 pusdienas Sautējums ar šampinjoniem, burkāniem un pākšu pupiņām,  tēja

4. 16.00 launags Tēja

5. 19.30 vakariņas (gulēt eju vismaz pēc 23) Tēja, ābols