„Maģiskās kāzas Molā” redzējuši 421 000 Latvijas iedzīvotāju

Maģiskajā datumā — 10.10.10. — LNT kanāla tiešraidē norisinājās Maģiskās kāzas Molā, kurā 10 laimīgie pāri televīzijas tiešraidē visas Latvijas priekšā teica jāvārdu, solot viens otram mūžīgu mīlestību un uzticību, vēsta portāls www.kasjauns.lv.

FOTO: Mammamuntetiem.lv

Publicitātes foto.

Lai gan pagājušas jau vairākas dienas, jaunlaulātie joprojām ar patīkamu satraukumu atceroties piedzīvoto laimes brīdi, ir pārliecināti pasākuma organizatori.
Lana un Elviss par Maģiskajām kāzām Molā saka: „Mums ļoti patika romantiskais noformējums, ziedi un fantastiskie tērpi, kas mums bija mugurā. Patika kāzu dienas muzikālais pavadījums un pati gaisotne — gaiša un silta! Kāzu torte bija punkts uz „i”!  Un visvairāk par visu mums patika tā sajūta, ka mēs abi bijām svarīgas personas šajā vakarā un, par to vislielākais paldies Jums — čaklajiem gariņiem!”.
Guntis un Ineta par savu dzīves maģiskāko dienu izsakās šādi: „Mēs pašlaik atrodamies kāzu ceļojumā tepat pa Latviju. Mums vislabāk patika pati noskaņa, cilvēku labestīgums, sapratne, it sevišķi no organizētāju puses. PALDIES visiem!”
 „Visvairāk jau patika gatavošanās kāzām. Ļoti patika kā Mols bija izdekorēts pašā kāzu dienā un ziedi, ziedi, ziedi.. ziedu arka bija, kas īpašs! Patīkama kņudoņa radās, kad izkāpu no limuzīna, tētis mani sagaidīja un ieveda pie viesiem — aplausi, mūzika!!!” atmiņās par kāzu dienu dalās Inga un Mārcis.

Patīkama kņudoņa radās, kad izkāpu no limuzīna, tētis mani sagaidīja un ieveda pie viesiem — aplausi, mūzika!!!

Romantiskos mirkļus kopā ar laimīgajiem pāriem viņu kāzu dienā baudīja simtiem tūkstošu skatītāju. Pēc jaunākajiem pētījumu aģentūras TNS Latvia datiem, romantiskāko šī rudens piedzīvojumu Maģiskās kāzas Molā redzējuši 421 000 Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Tas ir rekordliels kāzu viesu skaits, kas nav redzēts nevienās citās kāzās!
Šis romantiskais brīdis pie TV ekrāniem pulcējis lielāko daļu daiļā dzimuma pārstāves, taču arī vīrieši nav bijuši vienaldzīgi un ir vērojuši romantisko notikumu LNT ēterā. Interesants fakts ir, ka vislielāko auditoriju — ar 32,1% no kopējā tā brīža TV vērotājiem, pulcējis brīdis, kad jaunlaulātie dejoja savu pirmo valsi.
LNT un tirdzniecības centra „Mols” rīkotajam šī gada romantiskākajam piedzīvojumam „Maģiskās kāzas Molā” kopā pieteicās 110 pāri, kuri bija gatavi apprecēties televīzijas tiešraidē visas Latvijas acu priekšā maģiskajā datumā 10.10.10. Pēc vairākām atlasēm un pārrunām ar dalībniekiem, tika noskaidroti 10 pāri, kuri televīzijas tiešraidē mija gredzenus. Jaunākajam pārim, kurš svinēja savas kāzas, abiem ir 18 gadi, bet vecākā pāra kungam ir 74 gadi, bet viņa izredzētajai — 60 gadi.

Veicot pāru atlasi, novērojām, ka viņiem visiem piemīt vienojoša īpašība — tā ir pozitīva attieksme pret visu jauno. Pozitīvisms, spēja pieņemt apkārt notiekošo.

Reklāma
Reklāma


„Veicot pāru atlasi, novērojām, ka viņiem visiem piemīt vienojoša īpašība — tā ir pozitīva attieksme pret visu jauno. Pozitīvisms, spēja pieņemt apkārt notiekošo.  Tā ir tik ļoti vērtīga īpašība. Mēs — pārējie  — varam no tā tikai mācīties,” stāsta Lelde Gangnuse, Mols menedžere, piebilstot, ka dalību šādā kopīgā kāzu pasākumā paši pāri vērtē kā aizraujošu notikumu savā dzīvē. Ne vienmēr tradicionālais, konservatīvais piegājiens ir tas piemērotākais. Mums katram ir savas vēlmes un ja spējam tās piepildīt — tad varam teikt, ka esam laimīgi cilvēki.”

Svinēt savas dzīves nozīmīgāko un skaistāko notikumu, kā to darīja mūsu senči, vairs izvēlas tikai retums. Šodien, katrs pāris savas kāzas padara par īpašu piedzīvojumu. Tas ir elpu aizraujošs un neaizmirstams brīdis, kad pāri izvēlas apliecināt savu mīlestību visai pasaulei. Un ir fantastiski vērot, ka arī vecāka gada gājuma cilvēki dzīvo līdzi mūsdienām.
Klāvs Sedlenieks, sociālantropologs par šī gada maģiskākajām kāzām saka: „Lielveikals ir kļuvis par patērētāju sabiedrības dzīves centru. Tā ir vieta, kur cilvēks pašapliecinās. Līdz ar sociālo tīklu rašanos, sabiedrība ar vien vairāk izpauž savu privāto dzīvi. Ja kādreiz bija svarīgi apliecināties draugu lokā, tad tagad draugiem.lv, twitter, youtube.lv un citas sociālās vietnes ļauj to darīt daudz plašāk. Mēs arvien vairāk privāto iznesam uz publisko telpu. Pasaule mainās. Un to nevar vērtēt kategorijās — labi vai slikti.”
Maģisko kāzu ietvaros, arī skatītājiem bija iespēja noteikt savu simpātiju pāri, balsojot LNT un tirdzniecības centrs Mols mājas lapās. Visvairāk balsis saņēma un simpātiju balvu no tūroperatora Novatours — medusmēneša ceļojumu uz Ēģipti — saņēma Madara Dīriņa un Uģis Ukavics.
 Maģiskajās kāzās Molā tika uzstādīti arī divi lieli rekordi — viesiem tika pasniegta lielākā kāzu torte Latvijā, kas svēra 200 kilogramus, kā arī sarūpēta lielākā kāzu šampanieša piramīda divu metru augstumā no 1000 glāzēm.


FOTO NO MAĢISKAJĀM KĀZĀM SKATI ŠEIT!

Avots: www.kasjauns.lv