5 vienkārši padomi, kā izskatīties jaunākai

Muļķīgi būtu iedomāties, ka 50 gadu vecumā izskatīsies kā 25 gadīga meitene. Bet saglabāt veselīgu, tvirtu sejas ādu, pat bez kādām īpaši sarežģītām metodēm, nav nemaz tik grūti.

FOTO: Mārtiņš Garais, http://garais.lv/

Lai kavētu ādas novecošanās procesus, krēmi ar SPF jālieto visu cauru gadu. Tāpēc iegādājoties ikdienas sejas krēmu, noteikti izvēlies tādu, kuram ir saules aizsargfiltri.

Informācija no portāla www.kasjauns.lv.

 

1. Regulārs sejas pīlings

Ar gadiem šūnu atjaunošanās procesi palēninās, taču šūnu atmiršana notiek patāvīgi. Tāpēc nepieciešams veikt regulāru sejas pīlingu - vismaz pāris reizes nedēļā, lai palīdzētu ādai atbrīvoties no atmirušajām šūnām. Pīlings stimulē asinsriti un veicina vielmaiņas procesus šūnās, uzlabojot kolagēna sintēzi, kas atbild par ādas tvirtumu. Izvēlies saaudzīgu pīlingu, kas netraumē, jo ar gadiem āda kļūst plānāka un jūtīgāka.

 

2. Pieradini sevi gulēt uz muguras

Daudzām sievietēm iemīļotākā gulēšanas poza ir uz vēdera, ar seju spilvenā. Domājot par savu skaistumu, centies no šī ieraduma atbrīvoties. Iespiežot seju spilvenā, sejas āda laika gaitā deformējas. Tā vari iedzīvoties pie nevēlamām rievām un krunkām. Tā guļot tiek arī bremzēta asinsrite, un ādā nenotiek normāli vielmaiņas procesi. Šādā veidā tiek traucēta limfas attece, un no rīta var būt novērojama tūska un loki zem acīm. Toties guļot uz muguras, sejas muskuļi izlīdzinās, līdz ar ko mazinās arī mazās krunciņas.

 

3. Pareizi aizsargājies no saules

Brīdīnājumi aizsargāt sejas ādu no saules attiecas ne tikai uz pludmali un vasaru. Spēcīga saule ir arī citos gadalaikos. Lai kavētu ādas novecošanās procesus, krēmi ar SPF jālieto visu cauru gadu. Tāpēc iegādājoties ikdienas sejas krēmu, noteikti izvēlies tādu, kuram ir saules aizsargfiltri. Arī dekoratīvās kosmētikas ražotāji piedāvā tonālos krēmus, pūderus un šobrīd tik aktuālos BB krēmus ar SPF. Tas mazinās saules staru nelabvēlīgo ietekmi uz tavu ādu un ļaus to ilgāku laiku saglabāt tvirtāku un veselīgāku.

 

4. Mazāk cukura un ogļhidrātu

Reklāma
Reklāma

Cukura molekulas mūsu organismā iedarbojas uz attiecīgām olbaltumvietām, traucējot to normālu apmaiņu. Taču kā zināms, olbaltumvielas ir bāze ķermeņa celtniecībā, no tām sastāv muskuļi, audi, asins šūnas, arī mati un nagi. Olbaltumvielas uztur mūsu jaunību un skaistumu – tas notiek pateicoties savlaicīgam kolagēna un elastāna molekulu atjaunošanās procesam, kas neļauj novecot ādai. Trūkstot olbaltumvielām,  āda sāk noslīdēt, zaudē elastību un paātrinās krunciņu veidošanās. Šāda pati ietekme uz ādu ir arī parastajiem ogļhidrātiem. Tāpēc skaistumkopšanas speciālisti iesaka nedēļā iztikt ar 200 gramiem saldumu vai baltmaizes.

 

5. Regulāri izstaipies!

Sēdošs, mazkustīgs darbs un savilkti muskuļi  traucē normālai  asinsritei un limfas attecei. Tas nozīmē, ka šūnas nesaņem pilnvērtīgas barības vietas – ātrāk atmirst un lēnāk atjaunojas. Tāpēc mēģini atrast laiku nelielai rīta rosmei, kā arī pusdienas laika «piecminūtei» pie atvērta loga. Tās laikā izapļo kaklu, rokas un izpildi dažus stiepšanās vingrojumus. Tad mēģini atslābināt sejas muskuļus – sākot no pieres un uzacīm, beidzot ar žokli. Beigās veic dziļu ieelpu un izelpu. Šāda izkustēšanās uzlabos asinsriti, kā arī veicinās skābekļa pielūdumu smadzenēm un tu ne tikai labi izskatīsies, bet arī jutīsies moža un enerģiska! Un pēc iespējas biežāk smaidi! Mazās smieklu krunciņas ir daudz pievilcīgākas par uz leju noslīdējušiem lūpu kaktiņiem. 

 

Avots: www.kasjauns.lv