Iesaki ārstu:

  •   Vērtējums: 2.8/5
    Violeta Fodina

    Ļoti jauka daktere...Ginekoloģijas jomā un neauglības risināšanai...

Skatīt visus ārstus

Bērnu anekdotes. Labākajiem - balvas!

Bērna joks par vieglas uzvedības sievieti

Annija (8 gadi): Es: Vai Tu zini, ko nozīmē vārds "mauka"? Annija: - Jā, tas pats, kas padaudza. Es: Kā Tu zini šādus vārdus? Annija: - Es mācījos runāt... Kā tad es zinu, ka maize ir maize!

Skatīt visus jokus

Foruma lietošanas noteikumi

Forums ir portāla mammamuntetiem.lv reģistrēto lietotāju sarunu vieta, kur pārspriest savus priekus un bēdas, dalīties pieredzē vai vienkārši patērzēt.

Lasīt vairāk

Forums > Domubiedri

Banku lietas

Šo savu diskusiju lietotājs ir bloķējis.

Sveikas māmiņas!
Varbūt kādai tā ir gadījies, varbūt vienkārši zin, vai ir bankas darbiniece!
Jautājums sekojošs, ko darīt, ja no Parex bankas uz manu Swedbankas kontu, pārsūta naudu, atsūta maksājuma kopiju, kā pierādījumu, bet nauda līdz manīm nenonāk, respektīvi neienāk manā kontā, bet tiek atskaitīta atpakaļ tam cilvēkam?
Kas par to ir atbildīgs, vai man taisnība jāmeklē Parex bankā vai savā Swedbankā?un vai ir cerība šo naudiņu tomēr dabūt?
Paldies.
Esmu gatava cīnīties nevis atmest ar roku, jo šais laikos katrs lats ir no svara!

Ievietots 29. okt 2010 17:43

Reklāmraksti: Ģimenes budžets

Ieraksti komentāru
Secība:

Ak dzīve, dzīvīte........

Vai tiešām neviena nav ar to saskārusies?
Pievienots 29. okt 2010 18:00

Čava!Es nēsmu saskārusies,bet Tu vari aiziet uz savu banku un Tu Tev visu pastāstīs
Pievienots 29. okt 2010 18:08

Ak dzīve, dzīvīte........

Pagaidām kamēr bankas ciet, nosūtīju jautāju uz Swedbanku, ja pirmdien no rīta nebūs atbildes tad zvanīšu!
Pievienots 29. okt 2010 18:20

maaaama

ta nu gan pieauguši cilveki runā kā berndarznieki!!!
nu loģiski ka jaiet uz banku vienalga kuru!!!
Pievienots 29. okt 2010 18:11

Ak dzīve, dzīvīte........

Kur tad lai weekendā iet?
kamēr bankām brīvdienas tikmēr meklēju info, lai zinu kas konkrēti jādara un galvenais kura banka nes atbildību par radušos situāciju!
Pievienots 29. okt 2010 18:18

Anonīms

Varbūt kļūdaini norādīts saņēmēja konta nr. vai vārds uzvārds, vai arī personas kods? Pārbaudiet to maksājuma kopiju kārtīgi! Kā bijušais bankas darbinieks varu teikt tā, ka tas maksājums izpildās tikai pēc kāda laika, nevis reizē ar maksājuma izdrukāšanu. Noteikti pārbaudiet datus!!!
Pievienots 29. okt 2010 18:42

Anonīms

Un vēl- cik saprotu, tad naudiņa jau nekur nav pazudusi un atgriezusies pie sūtītāja kontā... Ja skaitīts caur internetbanku un dati nav pareizi, tad vainīgs pats sūtītājs, ja skaitīts caur bankas darbinieku, tad atkal divas iespējas: vai darbiniekam nav iedoti pareizi dati, vai arī darbinieks kļūdījies.
Pievienots 29. okt 2010 18:50

Ak dzīve, dzīvīte........

Jā naudiņa ar 5Ls mīnusā ir atgriezusies maksātāja kontā!Bet ne manā....un tas maksātājs nav gatavs otreiz man to naudu skaitīt...
Jā skaitīts ir caur internetbanku..
Savu kontu maksājuma kopijā pārbaudīju, tas ir pareizs, arī vārds, uzvārds un personas kods pareizs!
Bet kā Jūs kā bankas darbinieks uz šādu lietu skatāties, kādu risinājumu tam redzat, vai es varētu dabūt to naudiņu?un kas man būtu jādara, lai naudu dabūtu, jāraksta iesniegums bankā(ja jā tad kurā Swedbankā, kur man ir konts, vai Parex, no kuras nauda tika sūtīta) un vai jāpievieno tā maksājuma kopija?
Pievienots 29. okt 2010 19:14

nice

1. Jāiet uz Parex banku, nevis uz Swedbanku. Otrajā Tev neko nepateiks. Ja Parexā tas nav Tavs konts, tad kaut ko izdarīt var tikai otra persona.
2. Kā Tu zini, ka nauda ir aizgājusi atpakaļ? Varbūt tā ir izsūtīta 5dien un brīvdienās neviena starpbanka nestrādā. Nauda kontā ienāks tikai 1dien.
3. Nauda var aiziet atpakaļ, ja norādīti nepareizi dati. Tas ir jūsu drošībai, lai nevarētu ieskaitīt svešā kontā.
4. Maksājuma kopija nav pierādījums, bet tikai bankas solījums, ka nauda tiks sūtīta uz to kontu. Tā kā tam cilvēkam esi parādā (vai da jebkas kāpēc šāds darījums tika veikts) tikai tad, kad nauda reāli ienāk Tavā kontā.
P.S. Ja kas, raksti privāti...
Pievienots 30. okt 2010 09:08

Anonīms

Uz jautājumiem noteikti šajā gadījumā var atbildēt tikai Parex (Citadele). Bet atbildēs viņi tikai konta īpašniekam. Jo katrs gadījums ir individuāls.
Bet vai esat pārliecināta par maksātāja godīgumu? Apskatiet Jums atsūtīto maksājumu. Tur augšā jābūt tādai lietai "Statuss(datums/laiks)" Ja tur rakstīts, ka ir izpildīts , tad tad tiešām vaina jāmeklē bankā, bet, ja kaut kas cits, tad varbūt tiešām Jūs māna. Jā, un kā jau Līga raksta, tad jāskatās arī maksājums diena un laiks.
Zinu, ka izklausās traki, bet, ja sūtītājs neko nedarīs un to naudu Jums nesūtīs vai neinteresēsies kāpēc tā noticis, tad naudiņu, diemžēl nedabūsiet. Bet ja tiešām tā nauda ir atnākusi ar 5 ls starpību atpakaļ, tad jau arī pašam sūtītājam jāiet uz banku un jājautā, kas par vainu. Domāju, ka var arī rakstīt kādu iesniegumu par naudas atgriešanu, ja nauda protams pazudusi bankas vainas pēc. Bet tas viss protams jādara Citadelē un sūtītājam... Lai veicas!
Pievienots 30. okt 2010 10:24

nice

Jā naudiņa ar 5Ls mīnusā ir atgriezusies maksātāja kontā!Bet ne manā....un tas maksātājs nav gatavs otreiz man to naudu skaitīt...

Starp citu 5Ls ir komisija par maskājuma atgriešanu (pēc klienta lūguma), kas jau ir aizsūtīta. (tādā gadījumā arī apstiprinātajā maksājuma uzdevumā viss būs kārtībā) Nu teikšu - jocīgs Tev tas naudas sūtītājs.
Pievienots 30. okt 2010 13:36

Ak dzīve, dzīvīte........

Līga: Par to, ka nauda aizgājusi atpakaļ, man teica pati sūtītāja, kad sāku interesēties kas par lietu..tik daudz viņa man atbildēja, pārējās vēstules ignorē....
Parex bankā man nav konts....
To naudu izsūtīja pagājšpiektdien - 22.10.10.
Dati norādīti pareizi, vismaz mani....par otras personas nezinu...
Parādā tas cilvēks ir man, pirka no manis, sūtīja naudu, maksājuma kopiju, noticēju, jo nebiju šitā vīlusies..
Daudzreiz biju tā ticējusi maksājuma kopijām, bet visam jau laikam ir 1.reize!
Pievienots 30. okt 2010 14:33

Ak dzīve, dzīvīte........

Aija:
Par godīgumu nevaru būt droša, jo cilvēks svešs, tikai darba attiecības(neta projektos), tātad aci pret aci nav redzēts!
Datums un laiks sakrīt, tāds kā tai brīdī bij..
statuss  - notiek apstrāde!
Paldies, veiksme man tiešām noderēs!

Turklāt man ir vēlviena neienākusi naudiņa no Sebbankas(šo ceturtdien sūtīta), bet tur maksājuma kopijā stāv rakstīts, ka darījums ir veiksmīgi pabeigts!
Nesaprotu, vai visi ir krāpnieki, vai kas ar bankām....
Swedbankā gan notiek kautkāda pārstruktirizēšanās cik esmu dzirdējusi, bet....tas ir par daudz....Ja protams banka ir vainīga šais lietās....
Pievienots 30. okt 2010 14:40

nice

ja ir rakstīts notiek apstrāde, tad šis maksājuma uzdevums ir nederīgs. Un vispār arī i-bankā maksājumiem arī parasti prasa apstiprināt no bankas puses - zīmogs (kaut gan tā nav obligāta prasība). Un bankas darbinieks nedrīkst apstiprināt maksājumu ar norādi - notiek apstrāde.
Pievienots 30. okt 2010 16:34

nice

Nākotnē labāk tomēr sagaidi, kad nauda ienāk kontā pirms izsūti preci. Tā tomēr drošāk. Tā ir darījušas visas neta firmas, kurām esmu kaut ko maksājusi no i-bankas. Nekad neesmu iebildusi. Tik jārēķinās, ka darījums nenotiks tik ātri, ja darījums notiek starp divām dažādām bankām.

Bet citādi - cīnies! Godīgs cilvēks Tev aizskaitītu naudu otrreiz, ja gadītos šāds misēklis.
Pievienots 30. okt 2010 16:38

Ak dzīve, dzīvīte........

pilnīgi piekrītu Jums Līga!
paldies par viedokļiem!
Pievienots 30. okt 2010 19:00

* es te *

Ja tas ir saistīts ar tām INT biznesa paketēm..ko tirgo..(lasīju iepriekšējajā) diskusijā..tad pieļauju,ka vnk maksājuma kopija ir viltota (uztaisīta), tāpēc arī savu naudu nesaņēmi (lai gan sūtītājs solās,ka ir samaksājis)... tevi vnk apkrāpa..
Pievienots 29. okt 2010 20:02

Ak dzīve, dzīvīte........

Jā tas ir saistīts ar INT paketēm, bet ar ko tādu nebiju saskārusies, ka kāda nauda neienāktu manā kontā, līdz šim ir bijis ok!!
Pievienots 30. okt 2010 12:58

Anonīms

Naudu kontā atgriež atpakaļ, ja nepareizi norādīts konta nummurs vai saņēmējs. Katra banka saņemot naudu parbauda gan vienu , gan otru. Nākošreiz sūtot naudiņu derētu atcerēties, ka, ja to izsūta no rīta, pēcpusdienā saņems(ap 16), bet, ja vēlāk, tad tas notiek nākošajā dienā pēc 11 vai brīvdienu gadījumā un, ja ir starpbanku pārvedums- nākošajā darba dienā (katrai bankai gan tas vēl var atšķirties). Kas attiecas uz Swedbank, internetbanka strādā bez pātraukuma -lai veicas
Pievienots 29. okt 2010 20:09

Ak dzīve, dzīvīte........

Ir pagājusi jau nedēļa no šī notikuma....tā kā....naudai jebkurā gadījumā jau sen bij jābūt manā kontā..
Vienkārši no sākuma atmetu ar roku, uzskatīju, ka kliente mani ir apšmaukusi, bet tad iedomājos, ka varbūt tomēr kas ar banku, un ka varu cīnīties, un tāpēc meklēju te padomu, lai jau pirmdien dotos uz banku!
Nu ja pie vainas būs kliente, tad kā jau viņai solīju būs antireklāma, visos portālos....to arī izdarīšu tikai noskaidrošu bankas viedokli, jo šādi darīt nedrīkst....
Pievienots 30. okt 2010 13:04

nice

Bankā Tu neko neuzzināsi, jo runa iet par svešu kontu. Un diez vai te ir bankas vaina. Ja naudas atsūtīta atpakaļ, tad ir problēmas ar datiem vai ko citu (piem., kontā nav pietiekami līdzekļu). Nesaprotu, kāpēc tā otra persona atsakās meklēt iemeslus kāpēc nauda nav aizgājusi un atsakās ko darīt??? Godīga persona tā nedara.
Pievienots 30. okt 2010 13:32

Ak dzīve, dzīvīte........

Jā godīgi tas nav, tā persona izmanto situāciju, ka nauda atskaitīta atpakaļ un grib uz to iedzīvoties ignorējot  mūsu darījumu!
Pievienots 30. okt 2010 14:25

kroksis

Vēl internetbankā maksājot, pastāv tāda funkcija, kā - ATSAUKT MAKSĀJUMU. Iespējams, ka naudas pārskaitītājs tā izdarīja, tāpēc arī no summas tie 5 lati ieturēti.
Pievienots 30. okt 2010 08:30

Ak dzīve, dzīvīte........

Par šitādu opciju nebiju informēta, bet vai tad ja atsauc maksājumu, ir tā maksājuma kopija?to atsaukšanu veic, tad kad darījums pilnībā veikts?
Pievienots 30. okt 2010 12:59

Ak dzīve, dzīvīte........

Diemžēl neko neatguvu!Bet paldies, par komentāriem un viedokļiem!
Pievienots  3. nov 2010 14:26


 

LAPAS KARTE