Jautā speciālistam

Speciālistu arhīvs

Vēlos saņemt
jaunumu vēstuli

Uzdod savu jautājumu

  • Problēmas ar vaorogdziedzeri (2)

    Jautājums:Man ir problēmas ar vairogdziedzeri un dotajā brīdī ļoti krīt ārā mati, kādi vitamīni vai vitamīnu komplekss būtu vislabāk jālieto, lai aizkavētu matu izkrišanu?

    Atbilde : Jekaterina Pudova, dermatoloģe, triholoģe

    Vairogdziedzera darbības traucējumi ļoti ietekmē matu veselību un var veicināt izteiktu matu izkrišanu. Vitamīnu kompleksi šajā gadījumā būs tikai kā papildus terapija, taču matu izkrišanu apstādināt ar tiem nevarēs. Tāpēc Jums noteikti vajadzētu konsultēties ar endokrinologu, lai precīzi noteiktu vairogdziedzera darbības traucējuma veidu un piemeklēt atbilstošu terapiju. Parasti matu izkrišana apstājas 2-4 mēnešus pēc pareizi piemeklētas terapijas sākumā. No vitamīnu preparātiem papildus terapijai var ieteikt Nutricap (pa 2 kaps. no rīta) vai Pantogar (1 kaps. 3xdienā) vitamīnus.

  • Lasīt vairāk

    Niezošas pēdiņas

    Autors: Jekaterina Pudova, dermatoloģe, triholoģe

    Jautājums: Labdien! Gribēju pajautāt, ko man iesākt, ja manai meitai jau 2 mēnešus pāri niez pēdiņas? Gājām pie ārsta, tur mums teica, ka ir alerģija pret kaut ko, un līdz ar to tā kājiņa ir iekaisusi, mums izra

    Atbilde (08.11.2010) : Labdien! Viens no niezēšanas iemesliem var būt arī kašķis, tāpēc, ja tas vēl netika izslēgts un nebija nozīmēta pretkašķa terapija, tad būtu jāveic ādas nokasījums, lai noteiktu kašķa ērcītes klātbūt

    Šobrīd uzdot jautājumu šim speciālistam nevar.

  • Lasīt vairāk

    Dzimumzīmes

    Autors: Jekaterina Pudova, dermatoloģe, triholoģe

    Jautājums: Sveiki! Man pēkšņi ļoti strauji pa visu ķermeni, arī seju, klāt veidojas jaunas dzimumzīmes. Vai ir pamats satraukumam? Pirms 2 mēnešiem man piedzima bērniņš.

    Atbilde (08.11.2010) : Sveicināti! Jaunu dzimumzīmju parādīšanās nekas slikts nav. Grūtniecības laikā progesterona ietekmē (ka arī pēc dzemdībām) nereti palielinās esošās dzimumzīmes, un parādās jaunas. Taču visvairāk jaun

    Šobrīd uzdot jautājumu šim speciālistam nevar.

  • Lasīt vairāk

    Lūst mati

    Autors: Jekaterina Pudova, dermatoloģe, triholoģe

    Jautājums: Man ļoti lūst matu gali. Cik izaug, tik nolūzt. Galvas āda ir normāla, varbūt nedaudz taukaina. Mazgāju 2x nedēļā. Jau ilgus gadus lietoju KERASTASE. Gribētos izaudzēt garākus matus, bet tie nolūzt.

    Atbilde (08.11.2010) : Matu lūšana lielākoties notiek ārīgo faktoru iedarbības rezultātā. Ja matus regulāri taisno, lieto pārāk karstu fēnu, sasprauž matus ar metāliskām sprādzēm, ķemmē mitrus matus u.c. Retāk mati lūst, j

    Šobrīd uzdot jautājumu šim speciālistam nevar.

  • Lasīt vairāk

    Mati elektrizējas

    Autors: Jekaterina Pudova, dermatoloģe, triholoģe

    Jautājums: Gribēju jautāt, ko varētu darīt, lai mati neelektrizētos. Lietoju balzāmu, matu maskas, bet nekas nelīdz.

    Atbilde (08.11.2010) : Matu elektrizēšanos samērā labi mazina tā saucamie „leave-in” jeb nenoskalojamie kondicionieri, kurus iesmidzina matos pēc mazgāšanas, kā arī var lietot sausos matos. Nedaudz elektrizēšanos samazina m

    Šobrīd uzdot jautājumu šim speciālistam nevar.

  • Lasīt vairāk

    Pret tuberkulozes vakcīna

    Autors: Jekaterina Pudova, dermatoloģe, triholoģe

    Jautājums: Sakiet lūdzu, kādas varētu būt iespējamās pret tuberkulozes vakcīnas sekas? Un cik ilgā laikā potes vietai vajadzētu sadzīt un nokrist krevelītei. Man meitiņai ir 1mēn.un 7as dienas... Un šodien es pa

    Atbilde (08.11.2010) : Par vakcinācijas drošumu un lietderību ir vairāki viedokļi – homeopātijas pārstāvji to noliedz, savukārt infekcionisti ikdienas praksē nereti redz smagus saslimšanas gadījumus ar infekcijas slimībām,

    Šobrīd uzdot jautājumu šim speciālistam nevar.

  1. « 
  2. 1
  3. 2
  4. 3

 

LAPAS KARTE