Godinot valsts svētkus, "Staburadze" rada īpašo patriotu "Cielaviņu"

“Staburadze” par godu Lāčplēša dienai 11. novembrī un Latvijas Republikas proklamēšanas gadadienai, kas tiks atzīmēta 18. novembrī, radījis īpaši patriotisku dizainu Latvijā iecienītākajai tortei “Cielaviņa”. Jaunais dizains atspoguļo latviskās tradīcijas, kas akcentētas ar Latvijas identitātes simbolu – sarkanbaltsarkanā karoga lokiem – kā piederības, lepnuma un patriotisma apliecinājums.

Zīmols “Staburadze” ir patiess svētku vēstnesis, kas ik dienu aicina iedzīvināt tradīciju skaisti izbaudīt mirkli kopā un svinēt dzīvi.

FOTO: Mammamuntetiem.lv

Zīmols “Staburadze” ir patiess svētku vēstnesis, kas ik dienu aicina iedzīvināt tradīciju skaisti izbaudīt mirkli kopā un svinēt dzīvi.

“Latvijas iedzīvotāji apzinās gan savas tradīcijas, gan nacionālās identitātes simbolus, turklāt arī labprāt svin svētkus. Nacionālie svētki mums ir ļoti nozīmīgi, tādēļ arī “Staburadze” radīja patriotisku iepakojuma dizainu tortei “Cielaviņa”, lai stiprinātu valsts svētku sajūtu un godinātu latviskumu. Kā zināms, “Cielaviņa” ir populārākā torte Latvijā, kas iecienīta gan Latvijas iedzīvotāju, gan viesu vidū,” uzsver “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Lineta Mikša.

 

Zīmols “Staburadze” pastāv ar mērķi būt daļai no svētkiem vienmēr un visur, tādēļ jau gadiem “Staburadzes” tortes un kūkas ir svētku simbols, atzīmējot gan īpašus notikumus, gan vienkāršas ikdienas svinības. 

“Staburadze” meistari ik dienas izgatavo aptuveni 13 tūkstošus toršu, pirmssvētku laikā to skaits sasniedz pat 17 tūkstošus.

“Zīmols “Staburadze” ir patiess svētku vēstnesis, kas ik dienu aicina iedzīvināt tradīciju skaisti izbaudīt mirkli kopā un svinēt dzīvi. Mēs zinām, ka Latvijas iedzīvotāji labprāt atzīmē gan nacionālas, gan lokālas nozīmes, gan ikdienišķus svētkus, kā arī prot radīt arvien jaunus. Daļa svētku svinēšanas paradumu tiek mantoti no vecākiem vai pārņemti no citiem, taču ikvienam ir iespēja radīt savus oriģinālos svētkus, un arī pārvērst par mazām svinībām dažādas ģimenē vai draugu lokā iecienītas nodarbes. Kopā būšana, gatavošanās un svinēšana saliedē ģimenes, draugus, tuviniekus, sniedzot iespēju kopā būt laimīgiem gan svētkos, gan ikdienā,” papildina Lineta Mikša.

 

Reklāma
Reklāma

“Staburadze” ir vadošais konditorejas zīmols Latvijā, kas atdzīvina senas Latvijas tradīcijas, stāstu par mīlestību, pieredzi un meistarību. Zīmola “Staburadze” piedāvāto produktu klāstā ietilpst tortes, kūkas, kūciņas, kēksi un citi konditorejas izstrādājumi. “Staburadze” meistari ik dienas izgatavo aptuveni 13 tūkstošus toršu, pirmssvētku laikā to skaits sasniedz pat 17 tūkstošus. Patriotiskā dizaina torte “Cielaviņa” ir pieejama lielākajās tirdzniecības vietās no 2016. gada 1. novembra.

 

Par “Orkla Confectionery & Snacks Latvija”:
“Orkla Confectionery & Snacks Latvija” (iepriekš “NP Foods”) ir viens no vadošajiem šokolādes un konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražošanas uzņēmumiem Baltijas valstīs. “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” pārstāv šādus produktu zīmolus: Laima, Selga, Staburadze, Ādažu Čipsi un Taffel. Uzņēmums eksportē preces uz gandrīz 30 valstīm, tajā kopumā strādā vairāk nekā 1 000 cilvēki.

Par “Orkla”:
“Orkla” ir tirgus līderis plaša patēriņa produktu, kā arī mazumtirdzniecības, pārtikas, maiznīcu un konditoreju konceptuālo risinājumu piegādē Ziemeļvalstīs un Baltijas reģionā. “Orkla” grupai ir arī stipras tirgus pozīcijas dažādās produktu kategorijās Indijā, Čehijā un Austrijā. Uzņēmums ir galvenais piegādātājs Eiropas maizes tirgus segmentā. “Orkla” ir Oslo Fondu biržā (Oslo Stock Exchange) kotēta kompānija; tā bāzēta Oslo, Norvēģijā. “Orkla” apgrozījums 2014. gadā bija 30 miljardi NOK (3,41 miljardi EUR), grupā strādā 13 tūkstoši darbinieku.