Vīrieši neprot nopirkt labu mašīnu. Sievietes prot!

Šķiet, pats par sevi saprotams ir tas, ka sieviete spēj pareizi izvēlēties nagu laku un lūpukrāsu, savukārt vīrieši teicami tiek galā ar automobiļu un alkohola izvēli. Izrādās, veči nejēdz pat to!

Sievietes ir piesardzīgākas. Ar draugu palīdzību laikus sagatavo āķīgus jautājumus, uzstāj uz automobiļa diagnostiku un nepaļaujas uz pārdevēja tradicionālajiem vārdiem – tu taču redzi, ka dzinējs ir ideālā kārtībā!

FOTO: Mammamuntetiem.lv

Sievietes ir piesardzīgākas. Ar draugu palīdzību laikus sagatavo āķīgus jautājumus, uzstāj uz automobiļa diagnostiku un nepaļaujas uz pārdevēja tradicionālajiem vārdiem – tu taču redzi, ka dzinējs ir ideālā kārtībā!

Informācija no portāla www.kasjauns.lv.

 

To nesaku es, bet gan tāds dīvains uzņēmums – transportlīdzekļu vēstures pārbaudes eksperti HPI. Un arī viņi to nepaziņo tikai tāpēc, ka necieš vīriešus, bet pēc rūpīgi veiktu pētījumu rezultātiem. Savukārt rezultāti vēsta, ka vīrieši daudz biežāk ir neapmierināti ar lietota automobiļa iegādi nekā daiļais dzimums.
Izrādās 43 procenti vīriešu pēc lietota automobiļa iegādes tirda sevi ar sirdsapziņas pārmetumiem, ka varēja taču dabūt ko labāku. Sievietes tikai 35 procentos gadījumu ir neapmierinātas par izvēlēto spēkratu.
No visām aptaujātajām sievietēm 51 procents atzīst, ka prasot padomu draugiem, paziņām vai radiniekiem, kuri kaut ko saprot no tehnikas. Mums, īstiem večiem, palīdzība ir kaitinoša, tāpēc pēc padoma vēršas tikai 27 procentu kungu.

Izrādās 43 procenti vīriešu pēc lietota automobiļa iegādes tirda sevi ar sirdsapziņas pārmetumiem, ka varēja taču dabūt ko labāku. Sievietes tikai 35 procentos gadījumu ir neapmierinātas par izvēlēto spēkratu.

Reklāma
Reklāma

Pētījums apliecinājis arī sen zināmo patiesību, ka gudrība nāk ar gadiem. Starp gados vecākiem pircējiem pat 83 procenti nepavisam nenožēlo, ka iztērējuši naudu par konkrēto spēkratu. Vēl aptauja liecina, ka vīriešiem iet daudz grūtāk ar lēmuma pieņemšanu. HPI domā, ka pie vainas ir stiprā dzimuma pārliecība par savām zināšanām, ko veiksmīgi izmanto ne īpaši godīgie auto pārdevēji. Sievietes ir piesardzīgākas. Ar draugu palīdzību laikus sagatavo āķīgus jautājumus, uzstāj uz automobiļa diagnostiku un nepaļaujas uz pārdevēja tradicionālajiem vārdiem – tu taču redzi, ka dzinējs ir ideālā kārtībā!
Secinājums gluži vienkāršs – nav nozīmes kāds dzimums ierakstīts jūsu pasē. Nav svarīgi, vai dzīvojat lielpilsētā vai provincē. Nav svarīgi, vai pie stūres sēžat jau 50 gadus vai pirmo sezonu! Svarīgi ir pieiet lietota auto iegādei ar rūpību un nopietnību.
Patiesībā jau HPI pētījums nav gluži nesavtīgs. Tālajā Lielbritānijā viņi piedāvā savus pakalpojumus lietota automobiļa iegādē. Tajā skaitā gluži vai detektīva darbu, noskaidrojot iepriekšējo saimnieku braukšanas paradumus. Mums šāda servisa nav, taču arī pašu spēkiem iespējams pietiekami detalizēti izpētīt iekārotā transporta līdzekļa biogrāfiju.
Un, veči! Saņemieties. Atkal mēs esam izrādījušies zaudējuši!

Teksts: Gints Gavers, www.kasjauns.lv