Reklāmas kampaņa, kas uzrunājusi manu bērnu

Viss sākās tramvajā. Kādu rītu, kad devāmies uz bērnudārzu, četrus gadus vecais dēls pavaicāja: "Kas tie par rokturiem?" Tie nebija rokturi, bet kampaņas "Man ir tīri zobi" reklāmas kareklīši. 

FOTO: Mammamuntetiem.lv

Protams, vienu vajadzēja paņemt un apskatīt. Tā kā pats tikai pazīst burtus, bet kopā savilkt nemāk, izlasīju priekšā, kas uz kareklīša rakstīts. 

Norunājām, ka pagaidām to paglabāšu somā, un vakarā mājās varēs apskatīties video par zobiņu tīrīšanu, kas atrodams norādītajā mājaslapā.  

Tikko pārnācām mājās, Noels atcerējās par solījumu paskatīties video. Noskatījāmies kopā. Noskatījās viens. Arī tētis tika pasaukts, lai noskatītos, kā zobiņš bēg no zobgrauža. Tas pats atkārtojās nākamajā vakarā. "Es gribu redzēt, kā jātīra zobiņi!" Lielais puisis lepns, ka viņa zobiņus higiēniste pēdējā vizītē atzina par veseliem un labi koptiem.

 

Reklāma
Reklāma

Man tik radās jautājums - kāpēc multenītē tik aizspriedumaini - meitiņa ir rūpīgi iztīrījusi zobiņus un redz skaistu sapni, bet dēliņš ir tas nevīžīgais? 

 

Autore: Audra Šauere, mammamuntetiem.lv redaktore