Komandu spēles draiskam noskaņojumam kāzās

 17. jūlijs 2009 13:00 Rotaļa  skatījumi: 19535

Dažādas komandu spēles aktīvām kāzu svinībām! Spēles noderēs arī citiem svinētājiem.



Foto: Māra Pētersone


 

Garākais metrs

Cilvēkus sadala divās (ja daudz cilvēku, tad trīs, četrās, piecās) komandās. Dots uzdevums, no jebkurām, mugurā esošām drēbēm jāuztausa visgarākā aukla.

 

Burbuļojošā spēle

Tiek izveidotas divas komandas ar pieciem cilvēkiem katrā. Pēc starta abas komandas sacenšas, kura ātrāk izdzers tukšu 0,75l šampanieša pudeli, ar salmiņu palīdzību Ja ir pieejami gari salmiņi, tad tos var likt šampanieša pudelē un tādā veidā mēģināt izdzert, vai arī, ja pieejami īsāki salmiņi, tad šampanieti ielej bļodās un visi dzer no bļodām.

 

Gredzentiņš ceļo

Iepriekš sagatavo divus gredzentiņus un sērkociņus ar nolauztiem aizdedzināmajiem galiņiem (vai zobu bakstāmos). Sadala dalībniekus divās komandās (vēlams meitene, puisis, meitene, puisis... ). Komandas nostāda divās rindās. Pirmajam dalībniekam iedod sērkociņu un gredzentiņu, kas uzlikts uz sērkociņa. Sērkociņu turot mutē, tas jāpadod tālāk, nenometot gredzentiņu. Uzvar tā komanda, kura pirmā ir spējusi padot sērkociņu tur un atpakaļ. Ar rokām nedrīkst palīdzēt.

 

Kredītkaršu padošana

Ir divas komandas, kuras stāv rindā (vēlams puisis, meitene, puisis, meitene... ). Sagatavo divas kredītkartes (vizītkartes utml), kuru nav žēl. Tās ar mutes palīdzību (piesūcot) jāpadod tālāk, ar rokām nedrīkst palīdzēt.


Ģimeņu spēle

Iepriekš sagatavo kartītes ar ģimenēm. Piemēram:

  • Ziediņu tētis, Ziediņu mamma, Ziediņu mazulītis(e)
  • Bērziņu tētis, Bērziņu mamma, Bērziņu mazulītis(e)
  • Liepiņu tētis, Liepiņu mamma, Liepiņu mazulītis(e)
  • Ozoliņu tētis, Ozoliņu mamma, Ozoliņu mazulītis(e)

Pa vidu noliek krēslus — tik, cik ir ģimeņu. Skanot mūzikai, lapiņas padod pa aplīti. Mūzikai apstājoties visiem ir jāapsēžas, bet kopā ar savām ģimenēm — viens otram klēpī. Pirmie sēžas tēvi, tad mammas un pēdējie mazulīši. Var spēlēt vairākas reizes pēc kārtas, tikai pirms katras reizes ir jāsajauc zīmītes.

 

Skroderis

Izveido divas komandas un katra komanda ievēl sev kapteini. Komandas stāv rindās (vēlams puisis, meitene, puisis, meitene...). Iepriekš garos dzijas diegos iesien tējkarotes (tādām dzijas un tējkarotes kombinācijām ir jābūt tik daudz, cik ir komandu). Katras komandas kapteinis (skroderis) ver iesieto tējkaroti cauri katra komandas dalībnieka drēbēm, tādā veidā visus savienojot kopā. Meitenēm ver caur roku piedurknēm un krūtīm, bet džekiem caur bikšu starām (var arī neizdalīt un visiem dalībniekiem vērt caur visiem apģērba gabaliem no augšas uz apakšu un otrādi). Uzvar tā komanda, kura pirmā veic uzdevumu.


Kartupeļbols

Katram spēlētājam ap vidu apsien aukliņu, kuru iesiets kartupelis. Priekšā noliek sērkociņu kastīti. Uzdevums: ātrāk aizstums kastīti ar kartupeļa palīdzību, priekšmetu neaiztiekot ar rokām.

 

Lidojošais paklājs

Vajadzīgs: plēve vai paklājs, sega.

Spēlē var būt tuvs fizisks kontakts, jo ir ierobežots laukums. Paklājam jābūt gana izturīgam. Uz grīdas stāv liels paklājs vai plēve, uz kuras visa grupa dodas ceļojumā. Pēkšņi priekšā klints — jālido atpakaļ, nav citas iespējas, bet tas ir iespējams tikai tad, ja paklājs tiek apgriezts uz otru pusi. Kā to izdarīt? Grupai tas jāpaveic.

 

Puzle

Puse no grupas dalībniekiem ir ar aizsietām acīm. Dalībnieki ar aizsietajām acīm liek puzli, savukārt tie, kas neredz skaidro un stāsta, kur kas ir jāliek. Tikai tie, kam ir aizsietas acis drīkst pieskarties puzlei. Kad puzle ir salikta, tad visi mainās lomām — tie, kas stāstīja, tagad ir ar aizsietām acīm, bet tie, kas lika, tagad stāsta.



0 Pievienot komentāru

Lasi vēl

Kategorijas

Aktuāli

Jaunākais portālāLasīt vairāk

Jaunākie rakstiLasīt vairāk