Martā rīdzinieki aicināti apmeklēt bezmaksas seminārus par bērnu emocionālo audzināšanu

8. martā ar Rīgas domes Labklājības departamenta atbalstu atsāksies inovatīvā apmācību programma pirmsskolas vecuma bērnu vecākiem, lai izglītotu par šī vecuma bērnu psiholoģisko un emocionālo attīstību.

programmas idejas pamatu veido ideja par nepieciešamību atjaunot bērna saikni ar viņa iekšējo, radošo būtību, kas var palīdzēt arī bērniem, kuriem ir psiholoģiski un psihosomatiski traucējumi

FOTO: Shutterstock.com

programmas idejas pamatu veido ideja par nepieciešamību atjaunot bērna saikni ar viņa iekšējo, radošo būtību, kas var palīdzēt arī bērniem, kuriem ir psiholoģiski un psihosomatiski traucējumi

Apmācību programmā paredzētas 10 nodarbības, kas notiks vienu reizi nedēļā, sākot no 8. marta – otrdienās. Nodarbību laiks – no pulksten 17.30 līdz 20.30, Klostera ielā 5/7, Rīgā, Svētās Ģimenes Mājā. Rīgā deklarētajiem apmācības ir bez maksas. Pieteikšanās – aizpildot anketu vietnē Milestibasmaja.lv. Papildu informācija – 26039700.
 

Nodarbības vadīs psiholoģe Ina Grasmane un mākslas terapeite Līga Ruttule, un tajās būs iekļautas psiholoģiski terapeitiskas metodes. Programma ir balstīta uz inovatīvu mīlestības pedagoģiju – pirmsskolas vecuma bērnu apmācīšanas un audzināšanas sistēmu, lai audzinātu izglītotu un radošu cilvēku, kurš dzīvo un attīstās saskaņā ar savu iekšējo būtību.


Katra no 10 nodarbībām tiks veltīta noteiktai tēmai, piemēram, satikšanās ar bērnu viņa jūtās un kopā pārdzīvojums, kas mazina sāpju varu pār bērna dzīvi; mīlestības lēmums kā audzināšanas instruments un tā izdzīvošana attiecībās ar bērnu; disciplinēšanas sistēma mīlestības pedagoģijā; darbs ar bērnu bailēm un dusmām; bērna vainas sajūta un tās ietekme uz bērna dzīvi, kā arī citas tēmas.
 

Reklāma
Reklāma

Kā uzsver speciālistes, mūsdienās izglītības un tradicionālā audzināšanas sistēma var novirzīt bērnu no viņa iekšējā, patiesā "es" un viņa patiesās būtības. Reizēm gan vecāku audzināšanas metodes, gan tradicionālā izglītības sistēma izvirza prasības, kuru izpilde tiek autoritatīvi pieprasīta. Bieži bērni savu izpildāmo darbību jēgu un prasības neprot saskaņot ar savu iekšējo, vienreizējo būtību un talantiem. Tādēļ programmas idejas pamatu veido ideja par nepieciešamību atjaunot bērna saikni ar viņa iekšējo, radošo būtību, kas var palīdzēt arī bērniem, kuriem ir psiholoģiski un psihosomatiski traucējumi.