Pilnvērtīgas brokastis ir labs dienas sākums 3

 22. oktobris 2009 16:45 Reklāmas projekts  skatījumi: 8413

Vai zināji, ka bērna spējas koncentrēties ir daļēji saistītas ar brokastu ēšanu? Izrādās, ka brokastis ir pati būtiskākā ēdienreize, kas nodrošinās bērna organismu ar vērtīgām uzturvielām, kas tik ļoti nepieciešamas organismam pēc miega, ļaujot aizvadīt rīta cēlienu aktīvi un modri.



Publicitātes foto.


Pabrokastojis bērns – priecīgs bērns! 
Pētījumi liecina, ka bērni, kas regulāri ēd brokastis, skolā labāk koncentrējas mācībām, ir uzmanīgāki un aktīvāk piedalās stundu darbā nekā bērni, kas nebija brokastojuši.
Bērniem, kas brokasto, retāk tiek novērotas straujas garastāvokļu maiņas, īgnums rīta stundās, apātija, nevēlēšanās piedalīties stundu darbā. (KidsHealth.org)
Pats galvenais – brokastis satuvinās tevi ar bērnu. Brokastis ir īstais laiks sarunai un kopā būšanai ar bērnu pirms tam, kad katrs aizsteidzas savās dienas gaitās – uz skolu vai darbu.

 

Veselīgas un ātri pagatavojamas brokastis
Ir viena problēma... Daži bērni brokastis neēd, vai ēd ļoti nelabprāt, priekšroku dodot našķiem, kas nopirkti pa ceļam uz skolu. Tāpēc mums vecākiem jārīkojas gudri un jāpiedāvā bērniem tas, kas viņiem ne tikai garšo, bet ir arī veselīgs, turklāt ātri pagatavojams, jo kā zinām, tad no rīta katra minūte ir dārga.
Vērtīga, ātra, ērta un veselīga brokastu izvēle būs brokastu pārslas, piemēram, Nestle Nesquik, Cini Minis vai Cookie Crisp. Jūsu bērniem patiks to lieliskā garša, jautrās formas un krāsainais iepakojums, bet jums patiks, ka tās ir tik ātri pagatavojamas un sniedz bērniem daudz labuma.


Pilngraudu labums
Izvēloties brokastu pārslas, vērts pievērst uzmanību tam, lai tās būtu pilngraudu, jo, lietojot uzturā pilngraudu brokastu pārslas, ar tām tiek uzņemti organismam nepieciešamie vitamīni, minerālvielas un citas bioloģiski aktīvas vielas, kas veicina veselīgu diētu.
Pilngraudu produkti satur arī vērtīgās šķiedrvielas, kas palīdz gremošanas sistēmai, rada sāta sajūtu uz ilgāku laiku, kas nav mazsvarīgi, jo tad bērnam nekārosies neveselīgas uzkodas starp ēdienreizēm. Turklāt pilngraudu produkti satur nelielu cukura un tauku daudzumu. Tas būs pārsteigums daudziem, bet viena porcija (30g) Nesquik pilngraudu brokastu pārslas ar vājpienu satur mazāk cukura nekā glāze apelsīnu sulas.


Vērtīgas brokastis ar nelielu kaloriju skaitu
Pilnvērtīgas un veselīgas brokastis var arī būt līdzeklis cīņā ar lieko svaru, kas mūsdienu sabiedrībā ir aizvien izplatītāka problēma. Bērnu aptaukošanos izraisa gan mazkustīgais dzīvesveids, jo bērni lielākoties laiku pavada TV un datora sabiedrībā, gan arī neskaitāmais daudzums našķu, ko bērns patērē dienas laikā. Protams, tu nevari atrasties bērnam līdzās visu dienu, bet noteikti vari ietekmēt to, ko bērns apēd mājās un pieradināt bērnu pie veselīga uztura jau no mazotnes. Pilngraudu brokastu pārslas sniedz organismam daudz svarīgu uzturvielu, bet ne uz liela kaloriju skaita rēķina. Bļodiņā Nesquik brokastu pārslu ar vājpienu ir tikai 150-200 kaloriju, kas ir 10% no dienā uzņemamo kaloriju apjoma. Salīdzinājumam trauciņš jogurta ar zemu tauku saturu, viens banāns un glāze apelsīnu sulas saturēs 300 kaloriju, divi grauzdiņi ar sviestu un ievārījumu 400 kaloriju, bet divas desiņas, cepta ola un divi grauzdiņi līdz pat 800 kalorijām.


Kaut kas labs katram
Pārslu ražotāji piedāvā risinājumu brīžos, kad dienas vidū bērni sāk just izsalkumu. Tie ir graudaugi un musli parocīgos batoniņos. Lai atturētu bērnus no neveselīgu našķu iegādes skolā – ielieciet viņu skolas somā garšīgu graudaugu batoniņu. Tie ir pieejami ar visdažādākajām garšām, tāpēc noteikti atradīsiet ko tādu, kas garšos jūsu bērniem.
Dažādi bērni brokastu pārslas ēdīs dažādos veidos. Dažiem tās garšos ar pienu, citiem ar jogurtu vai pat sausas. Labākai garšai un uzturvērtībai brokastu pārslām var pievienot gabaliņos sagrieztus banānus, apelsīnus, ābolus un citus augļus. Piebērt mazliet kanēļa vai cukura. Droši var ļauties improvizācijai un atrast to brokastu variantu, kas bērnam garšos vislabāk!

 

/REKLĀMAS PROJEKTS/
 



3 Pievienot komentāru

Lasi vēl

Kategorijas

Aktuāli

Jaunākais portālāLasīt vairāk

Jaunākie rakstiLasīt vairāk