Turpmāk i/c Olimpia – patīkamo cenu centrs

 09. oktobris 2009 17:00 Reklāmas projekts  skatījumi: 3227

Saskaņā ar iepirkšanās centra Olimpia veikto pētījumu, cilvēki uz iepirkšanās centru veikaliem dodas mērķtiecīgi un lielāka iespēja, ka tiks apmeklēti ne tikai pārtikas veikali, bet arī nepārtikas preču tirgotāji ir tad, ja ir pamanītas grandiozas atlaides vai sezonālās izpārdošanas. Tieši tāpēc sākot no oktobra otrās nedēļas, visos i/c Olimpia veikalos visiem atlaižu un izpārdošanu cienītājiem pārsteigums – patīkamo cenu zona.




Pasaulē aizvien populārāk kļūst tendence iepirkties par "pieejamām cenām" un dārdzība, dzīšanās pakaļ pasaulslaveniem zīmoliem vairs nav tik aktuāla, jo cilvēks var būt moderns arī netērējot lielus līdzekļus. Tāpēc i/c Olimpia nolēma noskaidrot Latvijas patērētāju viedokli par šo tēmu. Rezultātā i/c Olimpia veiktā aptauja parādīja, ka lielākā daļa iedzīvotāju (42%), dodoties uz iepirkšanās centru, zina, kurus veikalus vēlas apmeklēt un uz tiem arī mērķtiecīgi dodas, tomēr gandrīz tikpat daudz cilvēku (36%) iet tajos veikalos, kas viņus vizuāli vai ar atlaidēm piesaista, kamēr viņi staigā pa iepirkšanās centru. Visus iepirkšanās centru veikalus izstaigā aptuveni 17% respondentu, savukārt iepirkšanās centrus reti vai vispār neapmeklē 8%. Līdzīgas tendences parāda arī iepirkšanās centrā Olimpia veiktais pētījums. 

"Šie rezultāti apstiprina mūsu novērojumus, uz kuriem balstoties esam mainījuši mūsu iepirkšanās centra koncepciju, piedāvājot patērētājiem piesaistošas cenas, jau labi zināmajos un iecienītajos veikalos. Pētījums arī parādīja, ka atbildot uz jautājumu – kad visbiežāk cilvēki iepērkas iepirkšanās centru nepārtikas veikalos, vairāk kā trešdaļa  respondentu (35%) atzina, ka visbiežāk iepirkšanās centru nepārtikas veikalos iepērkas sezonālo atlaižu laikā, bet tikpat piesaistošas (33% gadījumu) ir citas akcijas," komentē i/c Olimpia mārketinga vadītāja Jekaterīna Zilpauša.

Pasaulē aizvien populārāk kļūst tendence iepirkties par "pieejamām cenām" un dārdzība, dzīšanās pakaļ pasaulslaveniem zīmoliem vairs nav tik aktuāla, jo cilvēks var būt moderns arī netērējot lielus līdzekļus.

Sākot no otrās oktobra nedēļas visos i/c Olimpia veikalos būs patīkamo cenu zona, kurā  i/c Olimpia apmeklētāji varēs iegādāties veikala piedāvātās preces par īpašām cenām. Pie tam kopā ar jauno koncepciju izmaiņas skars arī paša iepirkšanās centra dizainu. "Šīs pārmaiņas veiktas reaģējot uz situāciju mazumiepirkšanās nozarē, kad cilvēki daudz pārdomātāk izvēlas, kā tērēt savu naudu. Mēs nolēmām piedāvāt to, ko patērētāji meklē – patīkamas, draudzīgas cenas it visos iepirkšanās centra veikalos. Domājam, ka patērētāji to novērtēs, jo kā parāda mūsu veiktais pētījums – piesaistošas cenas un atlaides ir nozīmīgs faktors veikalu un arī iepirkšanās centru izvēlē," tā J. Zilpauša.

Vēl par pētījuma rezultātiem:
Pētījuma parādīja arī to, ka pārsvarā pārtiku iepirkšanās centros iegādājas aptuveni 21% cilvēku, savukārt katru reizi apmeklējot iepirkšanās centru nepārtikas veikalos iegriežas vien 8% iedzīvotāju. Savukārt i/c Olimpia uz vietas veiktajā pētījumā pircēji ir atzinuši, ka visbiežāk iepērkas tad, kad pamana kādas grandiozas atlaides, bet vairākkārt vienlaicīgi uzsvērts, ka arī sezonālās atlaides ir nozīmīgas, pie tam daži respondenti atzīst, ka pārsvarā iepirkšanās centros iegādājas pārtikas preces, bet ja ir grandiozas atlaides vai sezonālās izpārdošanas, tad mēdz pirkt arī nepārtikas preces.

Savukārt interesanti, ka veikalu zīmoliem nozīme nav īpaši liela – tas ietekmē tikai 12% respondentu.

Apliecinot pēdēlā laika ekonomiskās situācijas radītās tendences, e-smaple pētījums rāda, ka domājot par iemesliem, kas liek apmeklēt konkrētus veikalus, gandrīz divas trešdaļas iedzīvotāju atzīst, ka šobrīd galvenais iemesls, kas ietekmē veikalu apmeklēšanas paradumus ir izdevīgas cenas. Liela nozīme ir arī veikala atrašanās vietai – 40% iedzīvotaju to atzīst par svarīgu iemeslu. Savukārt interesanti, ka veikalu zīmoliem nozīme nav īpaši liela – tas ietekmē tikai 12% respondentu. Bet gandrīz vienai piektdaļai (19%) respondentu nav konkrētu iemeslu, kāpēc izvēlas konkrētus veikalus. Arī iepirkšanās centrā veiktā aptauja parādīja procentuāli līdzīgus rezultātus, bet, interesanti, ka vesela ceturtdaļa respondentu var sev atbilstošu izvēlējās izdevīgas cenas un labas atrašanās vietas kombināciju.

 

/REKLĀMAS PROJEKTS/
 



0 Pievienot komentāru

Lasi vēl

Kategorijas

Aktuāli

Jaunākais portālāLasīt vairāk

Jaunākie rakstiLasīt vairāk