Ieskatīties dziļāk, lai iemīlētu vēl vairāk

 22. septembris 2009 13:00 Reklāmas projekts  skatījumi: 7031

Aizvadītās nedēļas nogalē Oriflame saviem Skaistuma Konsultantiem deva iespēju ielūkoties uzņēmuma ražotnē Zviedrijā, kā arī atklāt veiksmes formulu individuālā biznesa iespējām. Savos iespaidos par piedzīvoto aicinājām dalīties Natāliju Juškovu - jaunu, enerģisku un iedvesmojošu sievieti, Oriflame Skaistuma Konsultanti.



Autores foto. Oriflame iepakojums un dizains ir vairāku simtu cilvēku rūpīgs darbs.


Ziņa par to, ka tiek organizēts brauciens uz galveno Oriflame biroju un fabriku Zviedrijā, mani sasniedza saspringtajā kāzu gatavošanas procesā. Taču es ne mirkli nešaubījos, jo šodien garām palaista iespēja var ietekmēt panākumu sasniegšanu rīt. Par laimi, līgavainis atbalstīja manu izvēli.

FOTO: Ikviens produktu katalogs ir īpašs un neatkārtojams. Pie katra kataloga strādā 340 cilvēku.


Ceļojums uz Stokholmu pa Baltijas jūru ar prāmi... Smaidīsiet un teiksiet, ka Jūs jau to zinājāt? Man tas nozīmēja ļoti daudz, jo biju kopā ar cilvēkiem, kas dalījās veiksmes stāstos, runāja par to, kā sapņus pārvērst īstenībā, kā realizēt mērķus. Tas bija ceļojums, kura laikā vēl vairāk iepazinu sevi un pamanīju vēl vairāk iespēju visapkārt sev.
Mans ikdienas darbs ir balstīts uz zināšanām par Oriflame produkciju, tādēļ es ļoti vēlējos redzēt produktu ražošanas procesu.

FOTO: vienas tādas tvertnes tilpums ietver sevī 70 000 parfīma pudelīšu.

 

Bija apbrīnojami novērot kā no milzīgajām daudztonnu tvertnēm dzimst izsmalcināti tualetes ūdens un smaržu flakoni. Piemēram, vienas tādas tvertnes tilpums ietver sevī 70 000 parfīma pudelīšu. Oriflame rūpnīcā mums atklāja – jo lielāks daudzums parfīma eļļu tiek piejauks ražošanas procesā, jo noturīgākas ir smaržas. Tā bija tāda nereāla un reizē fantastiska sajūta - turēt rokās tikko iepakotu un man tieši no konveijera uzdāvinātu tualetes ūdeni ICE! Kontrasts starp tvertni un mazo stikla pudelīti bija prātam grūti aptverams. Pat 400ml visiem jau iemīļotās dušas želejas Discover Seville iepakojums likās tik maziņš blakus 15 tonnu tvertnei ar dušas želeju!
Man škita interesanti arī tas, ka tvertnes netiek mazgātas ar ķīmiskiem līdzekļiem, bet gan tiek dezinficētas ar tvaika palīdzību.
Fabrikā mēs vērojām mārketinga un dizaineru ideju realizēšanas procesu. Oriflame ofisā pie produktu veidola un katalogu izveides darbojas 340 cilvēku.

FOTO: Viesošanās laikā Oriflame ražotnē Zviedrijā.

 

Draudzīga un atsaucīga atmosfēra, milzīgas un gaišas telpas, mūsdienīgs dizains – Oriflame ofiss, kurš atrodas pašā Stokholmas centrā pie Karaliskās ielas, vienkārši fascinēja ar saviem mērogiem un inovācijām.
Tas bija aizraujoši – ielūkoties pa durvju spraudziņu nākotnē un būt vienai no pirmajām, kas ir lietas kursā par jauno Oriflame kolekciju.
Ko es varu ieteikt pārējiem?! Dažkārt vajag ieskatīties dziļāk – sevī, citos, tajā, ko darām paši un tajā, kas notiek mums apkārt, lai vēl vairāk iemīlētu to, ko redzam!
FOTO: Ar rūpēm par katru smaržas pudelīti.

Autore: Natālija Juškova

 

/REKLĀMAS PROJEKTS/
 



0 Pievienot komentāru

Lasi vēl

Kategorijas

Aktuāli

Jaunākais portālāLasīt vairāk

Jaunākie rakstiLasīt vairāk